Autoryzacja nie powiodła się.
Odśwież stronę i spróbuj jeszcze raz.
Cześć, czy wchodząc w szczegóły zamówienia, informacje o przesyłce macie ładowanie danych ? Od kilku dni nie wyświetla mi się czy paczkę przejął kurier, gdzie jest itd. Macie też tak ? Jest to jakaś awaria allegro ?
@VioletCrystals24 wyczyść proszę dane przeglądania oraz pliki cookie w przeglądarce. Jeśli problem nadal się pojawia, prześlij zrzut ekranu.
niestety nie pomogło 😕 powyżej zrzut ekranu jak to eyglada. Ladowanie się nie kończy
@RaBarbar_ka DW
@VioletCrystals24 korzystasz z wersji mobilnej czy aplikacji?
@_HolaOla_ z wersji mobilnej, strona www
@VioletCrystals24 dziękuję, a czy możesz jeszcze sprawdzić, czy na innej przeglądarce oraz na komputerze również występuje ten problem?
@_HolaOla_ Moim zdaniem to nie ma znaczenia ponieważ wcześniej nie miałam tego problemu, a sposób sprawdzania czy logowania się do allegro przeze mnie się nie zmienił 🙂
@VioletCrystals24 Podaj proszę z jakiego dokładnie urządzenia korzystasz (marka, model) oraz jaką wersję przeglądarki masz zainstalowaną. Zweryfikuję wtedy z działem technicznym problemy z wyświetlaniem informacji o dostawie. 😊
iPhone 13 Pro Max , korzystam z przeglądarki Google, Safari, Opera @Sa_nova
Dziękuję, @VioletCrystals24. Sprawdzimy to i niedługo otrzymasz dalsze informacje. Proszę o cierpliwość 🙂
@MiMary @Sa_nova @RaBarbar_ka @_HolaOla_ Kiedy mogę spodziewać się rozwiązania problemu ? Nie ukrywam że jest to uciążliwe że nie ma podglądu na te informacje….
Cześć, @VioletCrystals24. Potrzebuję jeszcze informacji, czy ten problem pojawia się w przypadku wszystkich zamówień, czy tylko jednego? Proszę, podaj przykładowy numer takiego zamówienia.
Czy ten sam problem występuje również wtedy, gdy korzystasz z komputera, a nie telefonu?
@MiMary Dotyczy wszystkich zamówień na moim koncie. Problem występuje podczas korzystania z każdego możliwego urządzenia, telefonu, tablety, komputera
@MiMary @Sa_nova @_HolaOla_ @RaBarbar_ka jeden z numerów zamówienia o ile to pomoże w rozwiązaniu problemu:
@VioletCrystals24 Dzięki za informacje. Przekazałam je do działu technicznego.
Cześć, @VioletCrystals24. Potrzebujemy kolejnego zrzutu ekranu z wersji desktopowej, z aktywną konsolą deweloperską (aby ją włączyć, skorzystaj ze skrótu: Ctrl + shift + j (chrome), Ctrl + shift + k (Firefox)). Pomoże to w ustaleniu źródła problemu.
Dziękuję, @VioletCrystals24. Wrócę do Ciebie z odpowiedzią, gdy tylko otrzymam więcej informacji.