Autoryzacja nie powiodła się.
Odśwież stronę i spróbuj jeszcze raz.
Cześć, czy wchodząc w szczegóły zamówienia, informacje o przesyłce macie ładowanie danych ? Od kilku dni nie wyświetla mi się czy paczkę przejął kurier, gdzie jest itd. Macie też tak ? Jest to jakaś awaria allegro ?
Od dłuższego czasu napotykam problem z wyświetlaniem informacji o stanie przesyłki w zakładce szczegóły zamówienia.
@GRiplay Sprawdź proszę czy problem z zakładką będzie występował po zalogowaniu do Allegro w trybie incognito przeglądarki i po wyczyszczeniu plików cookie w przeglądarce (najszybciej zrobisz to poprzez wciśnięcie kombinacji klawiszy CTRL+SHIFT+DELETE).
Witam, dziękuję za odpowiedź. Niestety, wyczyszczenie plików cookie nie przynosi żadnych efektów. Przetestowałem to w wyszukiwarkach Google, Brave i Edge – bez zmian. W aplikacji na telefonie sytuacja wygląda podobnie.
@GRiplay w takim razie prześlij nam tutaj proszę cały zrzut swojego ekranu (wraz z widocznym paskiem adresu oraz datą i godziną), gdzie widać ten komunikat. Sprawdzimy przyczyny tej sytuacji.
Witam jest tak we wszystkich zamówieniach od jakiegoś czasu, może 2 tygodnie. Zakładka Zamówienia, szczegóły zamówienia, nie mogę wkleić zrzutu ekranu są na nim dane klienta.
Jedno z zamówień. We wszystkich wygląda to identycznie, ciągłe ładowanie danych.
@GRiplay dziękuję, ale niestety będziemy potrzebować takiego samego zrzutu, ale z aktywną konsolą deweloperską (aby ją włączyć, skorzystaj proszę ze skrótu: Ctrl + shift + j (chrome) lub Ctrl + shift + k (Firefox)).
Bardzo proszę.
@GRiplay dziękuję. Niestety wciąż nie udało nam się odtworzyć tego błędu, więc muszę Cię poprosić o jeszcze jeden taki sam zrzut jak wyżej tylko z otwartą zakładką "Network" - dwie dalej niż ta, którą masz tutaj otwartą.
Jeszcze jedno pytania - czy w otwierając tę zakładkę jesteś zalogowany na koncie GRiplay, czy na jakimś powiązanym?
Jestem zalogowany na koncie GRiplay.
U mnie też ta sama sytuacja od kilku dni