Autoryzacja nie powiodła się.
Odśwież stronę i spróbuj jeszcze raz.
Witam.
Wczoraj przy tworzeniu przesyłki i wygenerowaniu etykiety zauważyłam, że wpisałam złą wagę przesyłki, dlatego wydrukowałam kolejną z odpowiednią wagą i zamówiłam podjazd kuriera. Nr pierwszej przesyłki usunęłam, kurier miał tylko zarejestrowaną jedną przesyłkę. Problem jest taki, że dalej widzę drugą przesyłkę przy zamówieniu, która czeka na nadanie. Co mogę zrobić z tym? Przesyłka już dotarła do klienta i nie chciałabym dostać minusowe punkty za nieterminową wysyłkę. Pozdrawiam
Ta przesyłka będzie widnieć jako oczekująca na nadanie, ale nie wpływa to na statystyki wysyłki bo druga została prawidłowo nadana i doręczona. Też mi się czasami zdarza omyłkowo wygenerować dwie etykiety do jednego zamówienia, ale nie powoduje to żadnych konsekwencji. Po prostu usuwam numer dodatkowej przesyłki i tyle. Trzeba tylko zwracać uwagę jak się wygeneruje dwie etykiety a zamówienie jest w Smarcie żeby usunąć tą drugą która jest wtedy normalna, bez Smart. Kiedyś można było anulować przesyłkę i nie widniała ona wtedy w szczegółach zamówienia, teraz tak się nie da.
Dziękuję za odpowiedź. Pozdrawiam
Jednak dostałam minusowe punkty za nieterminową wysyłkę, mimo, że została już odebrana. Dalej widzę ją jako przesyłkę do nadania. Czy mogą mi zabrać jeszcze jakieś punkty? Co mogę zrobić, żeby ta przesyłka nie widniała jako do nadania jak ją usunąć?
Teraz zauważyłam, że inna przesyłka doszła 1 dzień później. Wysyłka była terminowa, ale przewoźnik nie wysłał tak jak oznaczyło allegro w dacie dostawy. Czy ja dostawę mogę też edytować, czy tylko allegro to narzuca?
@olsilo_sklep poproszę o numery obu zamówień o których piszesz.
66dcd840-8154-11ef-8a64-9d1c899c6784 zamówienie z podwójną przesyłką
bdb918c0-7e81-11ef-b22d-01910614858e zamówienie, które doszło po terminie, choć wyszła ode mnie w terminie.
@olsilo_sklep przesyłka z zamówienia nr 66dcd840-8154-11ef-8a64-9d1c899c6784 została nadana terminowo, nie masz za nią odjętych punktów.
Jesli chodzi o drugie zamówienie, to zostało nadane po godzinie granicznej (dla Twojego kodu to 15:00, a zamówienie zostało nadane o 16:05, dlatego zostało odebrane przez Kuriera dopiero następnego dnia. Przykro mi, ale nie możemy wykluczyć tego zamówienia.
A dlaczego mam napisane, że czas na wysyłkę był do 23:59, a Pani mimpisze, że do 15:00. Dokładnie mam napisane 30 wrz 2024 23:59 a została wysłana 30.09. Godzina 16:05
Nie rozumiem skąd mogę wziąść informacje, że przewoźnik sobie liczy do godziny 15:00 skoro dostałam informację, że mam czas do 22:59. Już 5 dzień z rzędu dostaje minusowe punkty, a wysyłam paczki zgodnie z terminem nadanym mi na allegro
@olsilo_sklep godziny graniczne odbioru przesyłek możesz sprawdzić tutaj.
Przesyłkę uznajemy za nadaną, gdy kurier ją zeskanuje, a to się stało następnego dnia.
ok. dziękuję za odpowiedź.