Autoryzacja nie powiodła się.
Odśwież stronę i spróbuj jeszcze raz.
Witam. Chcę wygenerować list do zamówienia- wysyłka pocztą. Wyskakuje mi komunikat jak w temacie? Numer telefonu jest ok, wcześniej generowałam inne zamówienie i wszystko było w porządku. O co chodzi?
@wwwPASMANTERIAeu sprawdzę co jest nie tak, ale podaj mi proszę numer tego zamówienia.
b3a69600-58a2-11ef-8eac-4d4f9ddb5b50
@wwwPASMANTERIAeu dziękuję, sprawdziłam ten błąd i jest prawdopodobnie spowodowany numerem, który podała kupująca, więc poproś ją o inny numer, a jeśli to nie pomoże będziemy sprawdzać Twój (choć tutaj prawdopodobieństwo jest małe, bo inne zamówienia wychodzą od Ciebie poprawnie).
Dziękuję, po zmian ie numeru udało się wygenerować etykietę. Pozdrawiam:)
@wwwPASMANTERIAeu cieszę się i dobrego dnia 🙂
Jakie są pierwsze trzy cyfry tego numeru.
Pewnie InPost z zagranicznym numerem
@Client:44052296 otóż nie, nie jest to ani Inpost, ani numer zagraniczny.
@wwwPASMANTERIAeu @Client:44052296 Taki komunikat pojawia się w aplikacji Poczty Polskiej. Jednak niżej masz pole do wpisania numeru innego niż komórkowy, a tamto zostawiasz puste