Autoryzacja nie powiodła się.
Odśwież stronę i spróbuj jeszcze raz.
Witam, pomyliłem numer konta z numerem rachunku, zanim się skapnąłem to pieniądze zostały "wypłacone" na numer konta zamiast na rachunek. Da się te pieniądze odzyskać w jakiś sposób?
Przecież numer konta i numer rachunku jest tożsame.
Nie znam się na wypłatach allegro, ale pieniądze mi nie doszły..
Jak poszły i rachunek jest aktywny to tam są a jak nieaktywny to wrócą na konto Allegro.
Czyli nie odzyskam pieniądzy?
A dlaczego, nie masz dostępu?
Mam dostęp do konta allegro, banku itp, tylko nie wiem co mam zrobić by te cholerne pieniądze odzyskać
To gdzie one trafiły że nie ich nie odzyskasz?
Nie wiem, naprawdę nie wiem, w aplikacji allegro lokalne przy weryfikacji płatności podałem zły numer, zamiast numeru rachunku podałem numer konta. Pieniądze nie trafiły na moje konto a nawet ich nie ma w środkach allegro, jakby wyparowały
Coś kręcisz. Weryfikacja numeru konta na allegro lokalne to ta sama weryfikacja co na allegro głównym. A tu się nie da błędnego numeru konta zweryfikować. Jest to tak sprawdzane, że nie ma opcji.... Cyferka inaczej nawet w adresie i cała weryfikacja odrzucona. Jedynym wyjątkiem byłoby gdybyś miał podane stare konto ale i to ostatnio u większości kont wołali ponownej weryfikacji więc coraz mniej prawdopodobne... Wezwijmy dziewczyny, może sprawdzą.... @w_kiwi @ko_alka @la_nika @nat_not @_HolaOla_
Właśnie nic nie kręcę... chce odzyskać swoje pieniądze
Podałem numer konta zamiast numeru rachunku, i pieniądze mi po prostu nie doszły nie mam iść na koncie
Po 1wsze to ten sam numer. po 2gie czytaj powyżej co napisałam o weryfikacji. Nie ma opcji podać błędnego, bo nie przejdzie i nie potwierdzą. Po 3cie czy Ty na pewno przez allegro sprzedawałeś? Bo piszesz jakieś dziwne rzeczy, może jesteś początkujący i dałeś się nabrać na jakąś nową stronę? Środki wypłacałeś stąd???? Środki i historia operacji - Allegro