anuluj
Pokazywanie wyników dla 
Zamiast tego wyszukaj 
Czy miało to oznaczać: 

Pomyliłem numer konta z numerem rachunku

Client:67527354
#8 Zapaleniec#

Witam, pomyliłem numer konta z numerem rachunku, zanim się skapnąłem to pieniądze zostały "wypłacone" na numer konta zamiast na rachunek. Da się te pieniądze odzyskać w jakiś sposób?

oznacz moderatorów
22 ODPOWIEDZI 22

Halfrunt
#18 Luminarz#

Przecież numer konta i numer rachunku jest tożsame.

oznacz moderatorów

Client:67527354
#8 Zapaleniec#

Nie znam się na wypłatach allegro, ale pieniądze mi nie doszły..

oznacz moderatorów

LEW433
#21 Demiurg#

Jak poszły i rachunek jest aktywny to tam są a jak nieaktywny to wrócą na konto Allegro.

oznacz moderatorów

Client:67527354
#8 Zapaleniec#

Czyli nie odzyskam pieniądzy?

oznacz moderatorów

LEW433
#21 Demiurg#

A dlaczego, nie masz dostępu?

oznacz moderatorów

Client:67527354
#8 Zapaleniec#

Mam dostęp do konta allegro, banku itp, tylko nie wiem co mam zrobić by te cholerne pieniądze odzyskać 

oznacz moderatorów

LEW433
#21 Demiurg#

To gdzie one trafiły że nie ich nie odzyskasz?

oznacz moderatorów

Client:67527354
#8 Zapaleniec#

Nie wiem, naprawdę nie wiem, w aplikacji allegro lokalne przy weryfikacji płatności podałem zły numer, zamiast numeru rachunku podałem numer konta. Pieniądze nie trafiły na moje konto a nawet ich nie ma w środkach allegro, jakby wyparowały

oznacz moderatorów

AnnaG-Antyki
#17 Koryfeusz#

Coś kręcisz. Weryfikacja numeru konta na allegro lokalne to ta sama weryfikacja co na allegro głównym. A tu się nie da błędnego numeru konta zweryfikować. Jest to tak sprawdzane, że nie ma opcji.... Cyferka inaczej nawet w adresie i cała weryfikacja odrzucona. Jedynym wyjątkiem byłoby gdybyś miał podane stare konto ale i to ostatnio u większości kont wołali ponownej weryfikacji więc coraz mniej prawdopodobne... Wezwijmy dziewczyny, może sprawdzą.... @w_kiwi @ko_alka @la_nika @nat_not @_HolaOla_  

oznacz moderatorów

Client:67527354
#8 Zapaleniec#