Autoryzacja nie powiodła się.
Odśwież stronę i spróbuj jeszcze raz.
Witam. Pomyliłam przypisanie cennika dostaw do produktu. Jeśli klient bez smart wybrał dostawę do paczkomatu InPost korzystając z cen allegro (11,49), a ten produkt nie zmieści się do paczkomatu i muszę zorganizować klientowi kuriera (drożej) to ja:
1. Pokryję tylko różnicę w cenie
czy też
2. Kwota 11,49 wpłacona przez klienta zostanie cofnięta a ja zapłacę pełną cenę kuriera?
Z góry dziękuję za podpowiedzi
Cześć @velami, w jaki sposób nadałaś paczkę i u jakiego przewoźnika?
W przypadku zakupu bez Smart!, kupujący płaci za przesyłkę, czyli razem z wpłatą za towar otrzymujesz też od niego w jednej płatności środki na przesyłkę, czyli pokryjesz różnicę w cenie.
Kwota wpłacona przez klienta (również za wysyłkę) zostałaby cofnięta, jeśli zakup zostanie anulowany, a środki zostaną zwrócone kupującemu.
Dziękuję, tak właśnie myślałam @matt_rose nadane również Inpost, ale kurier
@velami pokryjesz różnice w cenie, ale drugim problemem będzie to, że paczka Inpost będzie miała status nie wysłana i polecą Ci punkty za nieterminowe dostawy
@KOGIEL_T różnica w cenie to nic, dla nie nie problem.
Natomiast właśnie kwestia punktów - nawet jeśli zamówię kuriera tego samego przewoźnika i wprowadzę ręcznie numer przesyłki to także polecą punkty?
@velami nie wiem, może @matt_rose wie coś więcej na ten temat, bo zapomniał o tym wspomnieć
@velami Nie powinno być problemu w przypadku ręcznego wprowadzenia numeru przesyłki, jeśli zostanie ona nadana zgodnie z deklaracją czasu wysyłki i poprawnie zostaną przekazane zamaskowane adresy mejlowe. Więcej o tym jak nadać poprawnie przesyłkę i co musisz zrobić, abyśmy mogli uznać przesyłkę za wysła...