anuluj
Pokazywanie wyników dla 
Zamiast tego wyszukaj 
Czy miało to oznaczać: 

Pomylony cennik dostaw

MAMY ROZWIĄZANIE!
velami
#7 Wielbiciel#

Witam. Pomyliłam przypisanie cennika dostaw do produktu. Jeśli klient bez smart wybrał dostawę do paczkomatu InPost korzystając z cen allegro (11,49), a ten produkt nie zmieści się do paczkomatu i muszę zorganizować klientowi kuriera (drożej) to ja:

1. Pokryję tylko różnicę w cenie

czy też

2. Kwota 11,49 wpłacona przez klienta zostanie cofnięta a ja zapłacę pełną cenę kuriera?

Z góry dziękuję za podpowiedzi

oznacz moderatorów
6 ODPOWIEDZI 6
matt_rose
Moderator
Moderator

Cześć @velami, w jaki sposób nadałaś paczkę i u jakiego przewoźnika?
W przypadku zakupu bez Smart!, kupujący płaci za przesyłkę, czyli razem z wpłatą za towar otrzymujesz też od niego w jednej płatności środki na przesyłkę, czyli pokryjesz różnicę w cenie.
Kwota wpłacona przez klienta (również za wysyłkę) zostałaby cofnięta, jeśli zakup zostanie anulowany, a środki zostaną zwrócone kupującemu.

   Mateusz
   Moderator
oznacz moderatorów
velami
#7 Wielbiciel#

Dziękuję, tak właśnie myślałam @matt_rose  nadane również Inpost, ale kurier

oznacz moderatorów
KOGIEL_T
#16 Inspirator#

@velami  pokryjesz różnice w cenie, ale drugim problemem będzie to, że paczka Inpost będzie miała status nie wysłana i polecą Ci punkty za nieterminowe dostawy 

oznacz moderatorów
velami
#7 Wielbiciel#

@KOGIEL_T  różnica w cenie to nic, dla nie nie problem. 

Natomiast właśnie kwestia punktów - nawet jeśli zamówię kuriera tego samego przewoźnika i wprowadzę ręcznie numer przesyłki to także polecą punkty?

oznacz moderatorów
KOGIEL_T
#16 Inspirator#

@velami  nie wiem, może @matt_rose  wie coś więcej na ten temat, bo zapomniał o tym wspomnieć

oznacz moderatorów
matt_rose
Moderator
Moderator

@velami Nie powinno być problemu w przypadku ręcznego wprowadzenia numeru przesyłki, jeśli zostanie ona nadana zgodnie z deklaracją czasu wysyłki i poprawnie zostaną przekazane zamaskowane adresy mejlowe. Więcej o tym jak nadać poprawnie przesyłkę i co musisz zrobić, abyśmy mogli uznać przesyłkę za wysła...

Jeśli pojawiłyby się problemy, z chęcią pomożemy 🙂
   Mateusz
   Moderator
oznacz moderatorów