anuluj
Pokazywanie wyników dla 
Zamiast tego wyszukaj 
Czy miało to oznaczać: 

powtarzające się automatyczne anulowanie wypłaty środków PayU

inspot
#7 Wielbiciel#

Witam wszystkich, ponieważ Allegro nie chce mi pomóc chciałbym zapytać czy ktoś zetknął się z podobną do mojej sytuacją oraz jak to rozwiązał. Ponad tydzień temu zmieniałem dane na moim koncie z powodu zmiany nazwiska. Po tej operacji oraz ponownym aktywowaniu konta do wypłat (zmieniło się nazwisko, a więc dane odbiorcy przelewów) przy kanałach płatności PayU oraz Przelewy24 status ponownie zmienił się na "aktywne" jednak w przypadku PayU po próbie wypłaty środku (zarówno ręcznie jak i automatycznie) pojawia się komunikat "automatycznie anulowano wypłatę środków".  Przelewy24 działają prawidłowo - środki są wypłacane. Od kilku dni mam więc taką sytuację, że pieniądze klientów którzy kupują u mnie są zablokowane, a ja realizuję zamówienia z własnej kieszeni żeby nie otrzymać negatywnych komentarzy z powodu przedłużającego się czasu wysyłki produktów.  Sytuacja ta jednak nie może przedłużać się w nieskończoność - ale Allegro zbywa mnie i żadne próby dowiedzenia się dlaczego tak się dzieje nie przynoszą rezultatu.  Jakby ktoś cokolwiek wiedział proszę o podpowiedź co zrobić w tej sprawie? Pozdrawiam wszystkich.  @ko_alka @mr_oma @la_nika @nat_not @_HolaOla_  

oznacz moderatorów
13 ODPOWIEDZI 13

mr_oma
Moderatorka
Moderatorka

@inspot, konsultuję tę sprawę. Proszę Cię o cierpliwość. 

   Maja
   Moderatorka


   _____________
   Daj znać, co myślisz o Allegro Gadane i wypełnij ankietę! 🙂
oznacz moderatorów

inspot
#7 Wielbiciel#

Otrzymałem wiadomość, aby dokonać jakiejś drobnej zmiany w danych i przejść proces weryfikacji jeszcze raz.  Zrobiłem to, ale teraz dalej mam kilka dni czekać na możliwość dodania dokumentów, a potem zapewne kolejne kilka dni na weryfikację konta - naprawdę nie da się tego przyspieszyć?

oznacz moderatorów

ko_alka
Moderatorka
Moderatorka

@inspot Cześć. 🙂 Po wykonaniu kroków, które zostały opisane w wiadomości mejlowej, prześlij nam proszę potwierdzenie nowego przelewu weryfikacyjnego w korespondencji numer 25206980 (potraktujemy Twoją sprawę priorytetowo). 

Ola
Moderatorka

  _____________
  Wypełnij ankietę i daj znać, co myślisz o Allegro Gadane! 🙂
oznacz moderatorów

inspot
#7 Wielbiciel#

Dzień dobry, problem jest teraz taki że dane firmy się zmieniły, ale przy próbie ponownej weryfikacji konta bankowego system uznaje że podany numer konta jest już aktywny (bo w tej chwili mimo że PayU nie działa wypłaty są oznaczone jako "aktywne") i nie pozwala na dokonanie ponownej weryfikacji. Może moglibyście to jakoś wymusić ręcznie? właściwie to już teraz błagam o pomoc, bo moja mała firma za chwilę nie wytrzyma eksperymentu z zablokowanymi środkami i będę musiał zawiesić sprzedaż.

oznacz moderatorów

inspot
#7 Wielbiciel#

Pojawiła się infografika z kolejnym krokiem "konto do wypłat" ale dalej jest ten sam kłopot - ani przelewem on-line ani tradycyjnym nie da się ponownie zweryfikować konta - w momencie próby weryfikacji pojawia się komunikat "Dane nowego konta do wypłat są takie same jak te ustawione obecnie: [edycja]" oraz wybór: albo pozostaw istniejące konto (i wtedy wiadomo nic się dalej nie dzieje) albo ustaw nowe - i wtedy też wracam do punktu wyjścia bo mam tylko jedno konto firmowe i innego numeru nie mogę podać. 

oznacz moderatorów

la_nika
Moderatorka
Moderatorka

@inspot wyjaśniam to, dam znać, gdy tylko otrzymam odpowiedź jak możemy to rozwiązać. 

   Monika
   Moderatorka


   _____________
   Podziel się z nami swoją opinią o Allegro Gadane i wypełnij ankietę.
   
oznacz moderatorów

la_nika
Moderatorka
Moderatorka

@inspot poproszę Cię jeszcze o potwierdzenie czy zgodnie z tym co napisaliśmy w sprawie nr 25206980 edytowałeś coś we wniosku i już po edycji pojawia się komunikat o braku możliwości weryfikacji danych przelewem, bo numer konta jest już aktywny? 

   Monika
   Moderatorka


   _____________
   Podziel się z nami swoją opinią o Allegro Gadane i wypełnij ankietę.
   
oznacz moderatorów

inspot
#7 Wielbiciel#

Dostałem wiadomość mailową z rozwiązaniem polegającym na tym, żeby zmienić adres firmy z "ul. Prymasa Stefana Wyszyńskiego" na "ul. Prym. Stefana Wyszyńskiego", a następnie ponownie przejść weryfikację konta bankowego oraz jeszcze raz dosłać dokument tożsamości. Pierwszy punkt (zmiana adresu) udał się, kolejnego kroku (weryfikacja konta) nie mogę zrobić ponieważ system domaga się podania zupełnie nowego numeru konta.  To co opisałem jest próbą rozwiązania mojego głównego problemu - pomimo tego że oba kanały wypłat na moim koncie allegro (PayU oraz Przelewy 24) mają status "aktywny" środki od kupujących są przekazywane tylko poprzez Przelewy24.  Przy próbie wypłaty środków PayU (automatycznej lub ręcznej) po chwili pojawia się komunikat "anulowanie wypłaty środków  PayU" - kwoty wpłacane przez kupujących poprzez PayU są zablokowane i nie trafiają do mnie. 

oznacz moderatorów

la_nika
Moderatorka
Moderatorka

@inspot bardzo dziękuję za szczegółowe opisanie sprawy, wyjaśniam to i wrócę z odpowiedzią, gdy tylko ją otrzymam. 

   Monika
   Moderatorka


   _____________
   Podziel się z nami swoją opinią o Allegro Gadane i wypełnij ankietę.
   
oznacz moderatorów

inspot
#7 Wielbiciel#

Dodam jeszcze, że mimo tego nie otrzymuję pieniędzy i tak realizuję zamówienia kupujących. Dlatego tak bardzo zależy mi na jak najszybszym rozwiązaniu sprawy i odblokowaniu środków z PayU

oznacz moderatorów

inspot
#7 Wielbiciel#

Dzień dobry, czy coś może zostało wyjaśnione?

oznacz moderatorów

la_nika
Moderatorka
Moderatorka

@inspot przykro mi, ale nie mam jeszcze dla Ciebie odpowiedzi. Przypomniałam się w sprawie i gdy tylko otrzymam odpowiedź, dam tutaj znać. 

   Monika
   Moderatorka


   _____________
   Podziel się z nami swoją opinią o Allegro Gadane i wypełnij ankietę.
   
oznacz moderatorów

la_nika
Moderatorka
Moderatorka

@inspot widzę, że Doradca odpisał w sprawie nr 25206980, natomiast, aby mieć pewność, że faktycznie wystarczy tylko przesłanie wniosku, konsultuję sprawę z zespołem, który zajmuje się płatnościami. Otrzymasz od nich odpowiedź w sprawie nr 25206980. 

   Monika
   Moderatorka


   _____________
   Podziel się z nami swoją opinią o Allegro Gadane i wypełnij ankietę.
   
oznacz moderatorów