anuluj
Pokazywanie wyników dla 
Zamiast tego wyszukaj 
Czy miało to oznaczać: 

Prawdopodobny oszust?

zdzichuw01
#7 Wielbiciel#

Witam ponownie,

sprzedałem przedmiot i czekając na wpłatę pieniędzy dostałem maila z domniemaną wpłatą z maila

Client:91594474 (Allegro) 6992i107zk@allegromail.pl

czy to możliwe ze jest tak mail od Allegro? Dodam że email miał tytuł -

Nowa wpłata od Kupującego Client:92095922

a sam mail jw. ma inny numer klienta, pieniędzy jak nie było na koncie allegro tak nie ma, wie może kto coś?

Prowizja od allegro oczywiście od razu naliczona nie ważne czy klient zapłacił czy nie. Zapłacone blikiem przelewy 24, nie mam ich aktywancyh ale chyba oznacza ze wyplacic z allegro nie moge tych pieniedzy jakbym je dostal, a nie ze sa nie widoczne prawa? Dodatkow cały czas widnieje w pewnym miejscu napisal zapłacono 0 z XXXX. Pozdrawiam

oznacz moderatorów
17 ODPOWIEDZI 17

Vryko
#18 Luminarz#

@_HolaOla_  Zerkniesz..? 

 

______________
Sołtys Allegro
oznacz moderatorów

LEW433
#21 Demiurg#

Wygląda na jakiś przekręt.

oznacz moderatorów

__RPM_
#14 Krzewiciel#

@zdzichuw01  Nie, to prawdopodobnie nie jest fałszywka. Mail wydaje się OK tylko że pieniędzy zero. Kupujący mógł wybrać wpłatę która jeszcze nie dotarła do pośrednika. Mógł wybrać nawet wpłatę na poczcie która idzie kilka dni. Dopóki nie będziesz mieć wpłaty u pośrednika nic nie wysyłaj. 

Kupujący z allegro może zawsze wpłacić pośrednikowi nawet jak Ty nie masz możliwości wypłaty tego. Niezbyt to uczciwe ale prawdziwe.

oznacz moderatorów

zdzichuw01
#7 Wielbiciel#

dlatego czekam, i się upewniam, zawsze może być jakieś opóźnienie, jak do jutra (czyli ponad 24h bo zakup był wczoraj)  nic nie odjdzie to odezwe sie jeszcze raz do klienta, wedlug maial co dostałem to srodki maja byc do 15.10 wiec dzisiejszy dzien sie nie skonczyl, ale im pozniejsza pora tym mniej wierze ze jednak jest ok

oznacz moderatorów

Vryko
#18 Luminarz#

A może @cloudcloud ?

______________
Sołtys Allegro
oznacz moderatorów

zdzichuw01
#7 Wielbiciel#

narazie dowiedziałem sie tylko że nie mam środków na koncie ^^ czekam na rozwój wypadków bo w sumie drugi temat załozyłem dzisiaj ale trochę sie niecierpliwie. Czas pokaże.

oznacz moderatorów

Vryko
#18 Luminarz#

@zdzichuw01 Poczekaj, może się pojawi ktoś z moderatorów. 

______________
Sołtys Allegro
oznacz moderatorów

zdzichuw01
#7 Wielbiciel#

no to właśnie było od Pani moderator, czekam ^^

oznacz moderatorów

zdzichuw01
#7 Wielbiciel#

Witam. Sprzedałem przedmiot a allegro już wystawiło mi rachunek za prowizję ale pieniędzy od kupującego nadal nie dostałem. Dostałem maila z przelewy24 że wpłata jest ale czeka bo nie mam aktywowanych przelewów 24( mam aktywowane PayU) i nie mam środków zacytuję że w tej rubryce (email wygląda na prawdziwy tylko adres jakis  numerami @allegromail.pl)

*Numer*brak aktywacji Przelewy 24, wypłata środków możliwa dnia 15.10.2020) - Możesz dostarczyć kupującemu zakupiony towar.

 

I to mnie zastanawia bo nic nie dostałem nie wiem gdzie te pieniądze. Saldo nadal mam 0 a prowizja jest do uregulowania  

I czy muszę najpierw zapłacić prowizję żeby dostać pieniądze ?

oznacz moderatorów

LEW433
#21 Demiurg#

No musisz aktywować konto do wypłat, przejść weryfikację.

oznacz moderatorów

xyz96
#21 Demiurg#

Jeśli nie masz pieniędzy tu https://allegro.pl/moje-allegro/sprzedaz/srodki-i-historia-operacji#!/ niczego nie wysyłaj. To mogą być fałszywe maile.

oznacz moderatorów

cloudcloud
Była Moderatorka
Była Moderatorka

@zdzichuw01 czy chodzi o konto, z którego teraz piszesz? Bo nie widzę żadnych środków ani na PayU, ani na Twoim koncie Przelewy24.

   Klaudia
   Były Moderator
oznacz moderatorów

zdzichuw01
#7 Wielbiciel#

Tak to konto. Jedyne co mam to prowizję 90zl do opłacenia a nic nie mam narazie zebym ja cokolwiek dostał oprócz maila ze wpłata była tak jw opisałem 

oznacz moderatorów

zdzichuw01
#7 Wielbiciel#

Dodam że mail z którego dostałem tę wiadomość to 

Client:91594474 (Allegro) 6992i107zk@allegromail.pl

oznacz moderatorów

Knowhere
#21 Demiurg#

@zdzichuw01 Takie mejle przychodzą z powiadomienia@allegro.pl (a to co podałeś, może ew. znajdować się w polu "odpowiedz do").

______________

"złote myśli" xyz96: "Sprzedawcy zawsze byli, są i będą moimi wrogami na AG."😄

oznacz moderatorów

nat_not
Moderatorka
Moderatorka

@zdzichuw01 Płatność jest rozpoczęta. Najlepiej skontaktuj się bezpośrednio z klientem. Być może miał problem z wykonaniem przelewu.

Jeśli do finalizacji transakcji ostatecznie nie dojdzie, możesz wystąpić o zwrot naliczonej prowizji.

   Natalia
   Moderatorka

_____________
Jeżeli czyjaś odpowiedź rozwiązała Twój problem, wybierz To jest rozwiązanie!
oznacz moderatorów

zdzichuw01
#7 Wielbiciel#

wczoraj już napisał że przelew poszedł paypro24 więc coż, czekając nic nie tracę

oznacz moderatorów