Prawdopodobny oszust?

- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Subskrybuj
- Wycisz
- Link do posta
- Drukuj
- Zgłoś nieodpowiednią zawartość
Witam ponownie,
sprzedałem przedmiot i czekając na wpłatę pieniędzy dostałem maila z domniemaną wpłatą z maila
Client:91594474 (Allegro) • 6992i107zk@allegromail.pl
czy to możliwe ze jest tak mail od Allegro? Dodam że email miał tytuł -
Nowa wpłata od Kupującego Client:92095922
a sam mail jw. ma inny numer klienta, pieniędzy jak nie było na koncie allegro tak nie ma, wie może kto coś?
Prowizja od allegro oczywiście od razu naliczona nie ważne czy klient zapłacił czy nie. Zapłacone blikiem przelewy 24, nie mam ich aktywancyh ale chyba oznacza ze wyplacic z allegro nie moge tych pieniedzy jakbym je dostal, a nie ze sa nie widoczne prawa? Dodatkow cały czas widnieje w pewnym miejscu napisal zapłacono 0 z XXXX. Pozdrawiam
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Subskrybuj
- Wycisz
- Link do posta
- Drukuj
- Zgłoś nieodpowiednią zawartość
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Subskrybuj
- Wycisz
- Link do posta
- Drukuj
- Zgłoś nieodpowiednią zawartość
Wygląda na jakiś przekręt.
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Subskrybuj
- Wycisz
- Link do posta
- Drukuj
- Zgłoś nieodpowiednią zawartość
@zdzichuw01 Nie, to prawdopodobnie nie jest fałszywka. Mail wydaje się OK tylko że pieniędzy zero. Kupujący mógł wybrać wpłatę która jeszcze nie dotarła do pośrednika. Mógł wybrać nawet wpłatę na poczcie która idzie kilka dni. Dopóki nie będziesz mieć wpłaty u pośrednika nic nie wysyłaj.
Kupujący z allegro może zawsze wpłacić pośrednikowi nawet jak Ty nie masz możliwości wypłaty tego. Niezbyt to uczciwe ale prawdziwe.

- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Subskrybuj
- Wycisz
- Link do posta
- Drukuj
- Zgłoś nieodpowiednią zawartość
dlatego czekam, i się upewniam, zawsze może być jakieś opóźnienie, jak do jutra (czyli ponad 24h bo zakup był wczoraj) nic nie odjdzie to odezwe sie jeszcze raz do klienta, wedlug maial co dostałem to srodki maja byc do 15.10 wiec dzisiejszy dzien sie nie skonczyl, ale im pozniejsza pora tym mniej wierze ze jednak jest ok
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Subskrybuj
- Wycisz
- Link do posta
- Drukuj
- Zgłoś nieodpowiednią zawartość
A może @cloudcloud ?
Sołtys Allegro

- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Subskrybuj
- Wycisz
- Link do posta
- Drukuj
- Zgłoś nieodpowiednią zawartość
narazie dowiedziałem sie tylko że nie mam środków na koncie ^^ czekam na rozwój wypadków bo w sumie drugi temat załozyłem dzisiaj ale trochę sie niecierpliwie. Czas pokaże.
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Subskrybuj
- Wycisz
- Link do posta
- Drukuj
- Zgłoś nieodpowiednią zawartość
@zdzichuw01 Poczekaj, może się pojawi ktoś z moderatorów.
Sołtys Allegro

- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Subskrybuj
- Wycisz
- Link do posta
- Drukuj
- Zgłoś nieodpowiednią zawartość
no to właśnie było od Pani moderator, czekam ^^

- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Subskrybuj
- Wycisz
- Link do posta
- Drukuj
- Zgłoś nieodpowiednią zawartość
Witam. Sprzedałem przedmiot a allegro już wystawiło mi rachunek za prowizję ale pieniędzy od kupującego nadal nie dostałem. Dostałem maila z przelewy24 że wpłata jest ale czeka bo nie mam aktywowanych przelewów 24( mam aktywowane PayU) i nie mam środków zacytuję że w tej rubryce (email wygląda na prawdziwy tylko adres jakis numerami @allegromail.pl)
*Numer*brak aktywacji Przelewy 24, wypłata środków możliwa dnia 15.10.2020) - Możesz dostarczyć kupującemu zakupiony towar.
I to mnie zastanawia bo nic nie dostałem nie wiem gdzie te pieniądze. Saldo nadal mam 0 a prowizja jest do uregulowania
I czy muszę najpierw zapłacić prowizję żeby dostać pieniądze ?
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Subskrybuj
- Wycisz
- Link do posta
- Drukuj
- Zgłoś nieodpowiednią zawartość
No musisz aktywować konto do wypłat, przejść weryfikację.
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Subskrybuj
- Wycisz
- Link do posta
- Drukuj
- Zgłoś nieodpowiednią zawartość
Jeśli nie masz pieniędzy tu https://allegro.pl/moje-allegro/sprzedaz/srodki-i-historia-operacji#!/ niczego nie wysyłaj. To mogą być fałszywe maile.

- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Subskrybuj
- Wycisz
- Link do posta
- Drukuj
- Zgłoś nieodpowiednią zawartość
@zdzichuw01 czy chodzi o konto, z którego teraz piszesz? Bo nie widzę żadnych środków ani na PayU, ani na Twoim koncie Przelewy24.
Były Moderator

- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Subskrybuj
- Wycisz
- Link do posta
- Drukuj
- Zgłoś nieodpowiednią zawartość
Tak to konto. Jedyne co mam to prowizję 90zl do opłacenia a nic nie mam narazie zebym ja cokolwiek dostał oprócz maila ze wpłata była tak jw opisałem

- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Subskrybuj
- Wycisz
- Link do posta
- Drukuj
- Zgłoś nieodpowiednią zawartość
Dodam że mail z którego dostałem tę wiadomość to
Client:91594474 (Allegro) • 6992i107zk@allegromail.pl
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Subskrybuj
- Wycisz
- Link do posta
- Drukuj
- Zgłoś nieodpowiednią zawartość
@zdzichuw01 Takie mejle przychodzą z powiadomienia@allegro.pl (a to co podałeś, może ew. znajdować się w polu "odpowiedz do").
"złote myśli" xyz96: "Sprzedawcy zawsze byli, są i będą moimi wrogami na AG."😄

- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Subskrybuj
- Wycisz
- Link do posta
- Drukuj
- Zgłoś nieodpowiednią zawartość
@zdzichuw01 Płatność jest rozpoczęta. Najlepiej skontaktuj się bezpośrednio z klientem. Być może miał problem z wykonaniem przelewu.
Jeśli do finalizacji transakcji ostatecznie nie dojdzie, możesz wystąpić o zwrot naliczonej prowizji.
Moderatorka

- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Subskrybuj
- Wycisz
- Link do posta
- Drukuj
- Zgłoś nieodpowiednią zawartość
wczoraj już napisał że przelew poszedł paypro24 więc coż, czekając nic nie tracę