Autoryzacja nie powiodła się.
Odśwież stronę i spróbuj jeszcze raz.
Dzień dobry. Proszę aby ktoś z allegro sprawdził poniższe reklamację i poprosił kupujących o odpisanie na Nasze wiadomości, bo czekamy już tydzień i w jednej nie mamy jakiejkolwiek odpowiedzi, a w drugiej reklamacji tydzień temu miał być wysłany towar i od tamtego momentu cisza.
Numery:
257501/2025
Ale po co?
jak klient się nie odzywa to odrzuć reklamację z powodu braku towaru albo z powodu braku szczegółów reklamacji. Tylko trzymaj się terminu i uzasadnij. Możesz dopisać info o możliwości reaktywacji jak klient będzie gotowy do kontynuowania tematu.
Ok, to najwyżej tak zrobię. Zazwyczaj nie było problemu, a tutaj widzę, że jest ciężki temat. A jak odrzucisz reklamację to w ten sam dzień pewnie negatyw poleci.
@FHANSAR to ładnie odpisz na negatywa.
Możesz też wezwać klienta do usunięcia negatywnej opinii z informacją, że wystąpisz na drogę sądową.
@FHANSAR odrzuć im reklamacje pod koniec terminu ustawowego. Powód brak odeslania towaru do ekspertyzy reklamacyjnej oraz brak uściślenia informacji koniecznych do procedowania reklamacji
Ok, to tak zrobimy. Tylko pewnie odrzuci się reklamację, a w ten sam dzień negatyw. No ale skoro nie ma żadnego kontaktu. My też juz zgłosiliśmy u producenta, bo tydzień temu towar miał być odesłany, a tu cisza.
@FHANSAR niestety ale działania allegro powodują rozrost patologii bo co by nie zrobił kupujący to kasę dostanie to po co ma wykonywać obowiązki ustawowe
Cześć @FHANSAR, poprosiłem naszego konsultanta o wypowiedź w obu Twoich dyskusjach.