Autoryzacja nie powiodła się.
Odśwież stronę i spróbuj jeszcze raz.
Wchodząc w panel mój asortyment mam drżące oferty, problem dotyczy tylko tej zakładki, drżenia są tak duże ,że mam problem z trafieniem myszką w opcję np. wznów. W innych zakładkach np zamówienia od kupujących ten problem nie występuje
@ulaabc Sprawdź proszę czy problem się pojawi podczas korzystania z innej przeglądarki.
Sprawdzilam inne przeglądarki i jest ten sam problem
mówią ,że rosną włosy między palcami , a Ty może masz inaczej 🤣 ,ja czasem mam tak z kieliszkiem 😁
@ulaabc A możesz przesłać filmik, na którym ten problem będzie widoczny?
@nat_not ja mogę przesłać 😄
@mdrogeria nie, dziękuję 😁
U mnie taka sama sytuacja. Co któryś towar ma drżenia przy rozwijaniu opcji (3 pionowe kropki po prawej stronie).
U mnie rozwiązaniem jest lekkie przescrollowanie strony.
Filmik ,🤣
Nadal mam problem z automatyczną zmianą statusu przesyłki
Oprócz problemu z edycją nadal mam problem z automatyczną zmianą statusu przesyłki
@ulaabc Jakiej/jakich metod dotyczy ten problem, których zamówień? Czy prawidłowo przekazujesz adres mejlowy klienta przewoźnikowi?
Ostatnio z narzędzia allegro kurier brak automatycznej zmiany statusu. Ogóle ujmując temat żadne przesyłki nie zmieniają statusu automatycznie
@ulaabc Chodzi o metodę Allegro Kurier UPS, DPD, InPost? Żadne zamówienie Allegro kurier nie zmienia statusu, a paczki nadawane innymi metodami zmieniają status?
Jeśli status nie się nie aktualizuje na podstawie informacji od przewoźnika, to najprawdopodobniej nieprawidłowo przekazujesz adres mejlowy klienta: https://allegro.pl/dla-sprzedajacych/usluga-dostawy-jak-poprawnie-przekazac-adres-mailowy-B89wXan7Pi...
Dzisiaj nadałam przesyłkę z narzędzia manager paczkomat in post. format adresu odbiorcy był tak jak we wzorze, Przesyłka nie weszła automatycznie tzn po wejściu w szczegóły widać, że jest w drodze ale nie zmienia się jej status. Co robię nie tak
@ulaabc Podaj proszę numer tego zamówienia.
Status dla tej przesyłki zmieniłam ręcznie jak zwykle ostatnio. Nr zamówienia to Sefd09f70-c1e2-11ed-9811-15d2e2f8fe9e
@ulaabc jeśli zmieniłaś już status ręcznie to nie będziemy w stanie tego sprawdzić, dlatego jeśli sytuacja powtórzy się w przyszłości, napisz proszę tutaj ponownie, ale jeszcze przed zmianą statusu.
Ponownie ten sam problem ze zmianą statusu. Przesyłka w drodze status nie zmienił się automatycznie. Nr zamówienia to 3fdccb50-c491-11ed-893e-e35438adfc8b
@ulaabc Czy możesz przesłać mi jeszcze pełny zrzut swojego ekranu, który obrazuje tę sytuację (wraz z widoczną datą i godziną)?
@ulaabc poprosiłam już nas zespół o sprawdzenie tej sytuacji, więc wrócę do Ciebie z informacjami, gdy tylko dostanę szczegóły w Twojej sprawie.