anuluj
Pokazywanie wyników dla 
Zamiast tego wyszukaj 
Czy miało to oznaczać: 

Problem edycją

ulaabc
#9 Pomysłodawca#


Wchodząc w panel mój asortyment mam drżące oferty, problem dotyczy tylko tej zakładki, drżenia są tak duże ,że mam problem z trafieniem myszką w opcję np. wznów. W innych zakładkach np zamówienia od kupujących ten problem nie występuje

oznacz moderatorów
27 ODPOWIEDZI 27

nat_not
Moderatorka
Moderatorka

@ulaabc Sprawdź proszę czy problem się pojawi podczas korzystania z innej przeglądarki.

   Natalia
   Moderatorka

_____________
Jeżeli czyjaś odpowiedź rozwiązała Twój problem, wybierz To jest rozwiązanie!
oznacz moderatorów

ulaabc
#9 Pomysłodawca#

Sprawdzilam inne przeglądarki i jest ten sam problem

oznacz moderatorów

mdrogeria
#21 Demiurg#

mówią ,że rosną włosy między palcami , a Ty może masz inaczej 🤣 ,ja czasem mam tak z kieliszkiem 😁

oznacz moderatorów

nat_not
Moderatorka
Moderatorka

@ulaabc A możesz przesłać filmik, na którym ten problem będzie widoczny?

   Natalia
   Moderatorka

_____________
Jeżeli czyjaś odpowiedź rozwiązała Twój problem, wybierz To jest rozwiązanie!
oznacz moderatorów

mdrogeria
#21 Demiurg#

@nat_not ja mogę przesłać 😄

oznacz moderatorów

nat_not
Moderatorka
Moderatorka

@mdrogeria nie, dziękuję 😁

   Natalia
   Moderatorka

_____________
Jeżeli czyjaś odpowiedź rozwiązała Twój problem, wybierz To jest rozwiązanie!
oznacz moderatorów

Rydel_IT
#10 Popularyzator#

U mnie taka sama sytuacja. Co któryś towar ma drżenia przy rozwijaniu opcji (3 pionowe kropki po prawej stronie).

U mnie rozwiązaniem jest lekkie przescrollowanie strony. 

oznacz moderatorów

ulaabc
#9 Pomysłodawca#

Filmik ,🤣

Nadal mam problem z automatyczną zmianą statusu przesyłki 

oznacz moderatorów

ulaabc
#9 Pomysłodawca#

Oprócz  problemu z edycją nadal mam problem z automatyczną zmianą statusu przesyłki 

oznacz moderatorów

ko_alka
Moderatorka
Moderatorka

@ulaabc Jakiej/jakich metod dotyczy ten problem, których zamówień? Czy prawidłowo przekazujesz adres mejlowy klienta przewoźnikowi? 

Ola
Moderatorka

  _____________
  Wypełnij ankietę i daj znać, co myślisz o Allegro Gadane! 🙂
oznacz moderatorów

ulaabc
#9 Pomysłodawca#

Ostatnio z narzędzia allegro kurier brak automatycznej zmiany statusu. Ogóle ujmując temat żadne przesyłki nie zmieniają statusu automatycznie

oznacz moderatorów

ko_alka
Moderatorka
Moderatorka

@ulaabc Chodzi o metodę Allegro Kurier UPS, DPD, InPost? Żadne zamówienie Allegro kurier nie zmienia statusu, a paczki nadawane innymi metodami zmieniają status?

Jeśli status nie się nie aktualizuje na podstawie informacji od przewoźnika, to najprawdopodobniej nieprawidłowo przekazujesz adres mejlowy klienta: https://allegro.pl/dla-sprzedajacych/usluga-dostawy-jak-poprawnie-przekazac-adres-mailowy-B89wXan7Pi... 

Ola
Moderatorka

  _____________
  Wypełnij ankietę i daj znać, co myślisz o Allegro Gadane! 🙂
oznacz moderatorów

ulaabc
#9 Pomysłodawca#

Dzisiaj nadałam przesyłkę z narzędzia  manager paczkomat in post. format adresu odbiorcy był tak jak we wzorze, Przesyłka nie weszła automatycznie tzn po wejściu w szczegóły widać, że jest w drodze ale nie zmienia się jej status. Co robię nie tak

oznacz moderatorów

nat_not
Moderatorka
Moderatorka

@ulaabc Podaj proszę numer tego zamówienia.

   Natalia
   Moderatorka

_____________
Jeżeli czyjaś odpowiedź rozwiązała Twój problem, wybierz To jest rozwiązanie!
oznacz moderatorów

ulaabc
#9 Pomysłodawca#

Status dla tej przesyłki zmieniłam ręcznie jak zwykle ostatnio. Nr zamówienia  to Sefd09f70-c1e2-11ed-9811-15d2e2f8fe9e

oznacz moderatorów

_HolaOla_
Moderatorka
Moderatorka

@ulaabc jeśli zmieniłaś już status ręcznie to nie będziemy w stanie tego sprawdzić, dlatego jeśli sytuacja powtórzy się w przyszłości, napisz proszę tutaj ponownie, ale jeszcze przed zmianą statusu. 

   Ola
   Moderatorka

_____________
Jeżeli czyjaś odpowiedź rozwiązała Twój problem, wybierz To jest rozwiązanie! 🙂
oznacz moderatorów

ulaabc
#9 Pomysłodawca#

Ponownie ten sam problem ze zmianą statusu. Przesyłka w drodze status nie zmienił się automatycznie. Nr zamówienia to 3fdccb50-c491-11ed-893e-e35438adfc8b

oznacz moderatorów

_HolaOla_
Moderatorka
Moderatorka

@ulaabc Czy możesz przesłać mi jeszcze pełny zrzut swojego ekranu, który obrazuje tę sytuację (wraz z widoczną datą i godziną)?

   Ola
   Moderatorka

_____________
Jeżeli czyjaś odpowiedź rozwiązała Twój problem, wybierz To jest rozwiązanie! 🙂
oznacz moderatorów

_HolaOla_
Moderatorka
Moderatorka

@ulaabc poprosiłam już nas zespół o sprawdzenie tej sytuacji, więc wrócę do Ciebie z informacjami, gdy tylko dostanę szczegóły w Twojej sprawie. 

   Ola
   Moderatorka

_____________
Jeżeli czyjaś odpowiedź rozwiązała Twój problem, wybierz To jest rozwiązanie! 🙂
oznacz moderatorów