anuluj
Pokazywanie wyników dla 
Zamiast tego wyszukaj 
Czy miało to oznaczać: 

Problem odnośnie wiadomości od kupującego

Voltar3d
#8 Zapaleniec#

Witam,

jakiś czas temu sprzedałam figurkę i dostałam negatywa za to, że nie odpowiedziałam na wiadomość. Sprawdzałam skrzynkę i nic nie dostałam, poprosiłam kupującego o wyjaśnienie sytuacji, a on przesłał screena,że wysyłał do mnie wiadomość. Co ja mam zrobić? Ani na @ powiadomienia o otrzymaniu jakiejkolwiek wiadomości, ani na skrzynce odbiorczej Allegro wiadomości takiej nie dostałam. Jak to teraz wyjaśnić z kupującym?

oznacz moderatorów
16 ODPOWIEDZI 16

darwik-firma
#12 Orędownik#

nic nie zrobisz w tym temacie   i nie poniżaj sie  przed nim to tylko negatyw

oznacz moderatorów

mdrogeria
#21 Demiurg#

@Voltar3d masz pewność ,że wysłał do Ciebie , figuruje na screenie Twój nick lub tytuł oferty , tak tylko pytam bo znając roztargnienie klientów zakładam ,że mógł wysłać do innego sprzedawcy .

oznacz moderatorów

Voltar3d
#8 Zapaleniec#

Wiesz co wysłał screena, że wygląda jak pod moją wiadomością, gdzie dziękowałam za zakup i towar jest w realizacji 😕 i niestety przez jego negatyw straciłam smarta bo nie mam 98% poleceń 

oznacz moderatorów

mdrogeria
#21 Demiurg#

@w_kiwi @ko_alka @la_nika @nat_not @_HolaOla_  coś tu chyba nie hula ,zerknijcie ...proszę 

@Voltar3d powalczymy ,  jeśli możesz załącz tego screena , ukryj tylko nick klienta , no i podaj nr. transakcji 

oznacz moderatorów

darwik-firma
#12 Orędownik#

wyslij mejle do osób co kupiły towar u ciebie z prosbą o pozytywy bo straciłes smarta przez  człowieka wrednego i znowu bedziesz naiał smarta

oznacz moderatorów

w_kiwi
Moderatorka
Moderatorka

@Voltar3d Wskaż proszę numer zamówienia, do którego otrzymałaś negatywną ocenę. Sprawdziłam Twoją jakość sprzedaży i w ostatnim czasie nie otrzymałaś żadnej wiadomości od kupujących - chyba że mówimy o Allegro Lokalnie. Tam nie prowadzimy jakości sprzedaży, dlatego nie widzę tego typu danych. 

Wiktoria
Moderatorka


_____________
Podziel się z nami swoją opinią o Allegro Gadane i wypełnij ankietę.
oznacz moderatorów

Voltar3d
#8 Zapaleniec#

7a800bf0-4664-11ee-9863-b5ffb5a03756

oznacz moderatorów

w_kiwi
Moderatorka
Moderatorka

@Voltar3d Dzięki! Konsultuję sprawę z odpowiednim zespołem. 

Wiktoria
Moderatorka


_____________
Podziel się z nami swoją opinią o Allegro Gadane i wypełnij ankietę.
oznacz moderatorów

mdrogeria
#21 Demiurg#

@w_kiwi 

@Voltar3d ma tylko jednego negatywa , a jego tresć jednoznacznie wskazuje na brak odpowiedzi na pytanie , po mojemu ocena nadaje się do wykluczenia z jakości bo przez nią został pozbawiny ikony smart w ofertach .

oznacz moderatorów

Voltar3d
#8 Zapaleniec#

Witam, czy już może coś wiadomo w tym temacie?

oznacz moderatorów

mdrogeria
#21 Demiurg#
oznacz moderatorów

_HolaOla_
Moderatorka
Moderatorka

@Voltar3d tak, dostaliśmy informację, że nie jesteśmy w stanie tego zweryfikować, ponieważ nie wiemy gdzie kupujący zadał te pytania. Klient równie dobrze mógł je zadawać przez sms, email, Whatsup - to zbyt dużo możliwych form kontaktu, abyśmy mogli podważyć tę ocenę. 

   Ola
   Moderatorka

_____________
Jeżeli czyjaś odpowiedź rozwiązała Twój problem, wybierz To jest rozwiązanie! 🙂
oznacz moderatorów

komis-bell
#21 Demiurg#

🙉

oznacz moderatorów

Voltar3d
#8 Zapaleniec#

Screenshot_2023-09-13-15-40-34-792_com.google.android.gm.jpg

Tu jest zrzut ekranu, który dostałam od kupującego, że kontaktował się ze mną. Na dole strony widać w tym zrzucie że kontakt był przez allegro, a ja nie otrzymałam takiej wiadomości, ani przez @ że czeka na mnie wiadomość na allegro

Zrzut ekranu 2023-09-15 o 12.33.21.png

A tu nasza odpowiedź. I najgorsze jest to, że prawdopodobnie kupujący kontaktował się, a ja nic nie dostałam i nie odpowiedziałam, więc dostaliśmy negatywa 😕 W większości ocen mamy: "super kontakt ze sprzedającym" zależy nam na kliencie

oznacz moderatorów

_HolaOla_
Moderatorka
Moderatorka

@Voltar3d dziękuję za te zrzuty, już działam dalej. 

   Ola
   Moderatorka

_____________
Jeżeli czyjaś odpowiedź rozwiązała Twój problem, wybierz To jest rozwiązanie! 🙂
oznacz moderatorów

Voltar3d
#8 Zapaleniec#

Dzień dobry 🙂 Czy już coś wiadomo w powyższej sprawie?

oznacz moderatorów