Autoryzacja nie powiodła się.
Odśwież stronę i spróbuj jeszcze raz.
Witam,
jakiś czas temu sprzedałam figurkę i dostałam negatywa za to, że nie odpowiedziałam na wiadomość. Sprawdzałam skrzynkę i nic nie dostałam, poprosiłam kupującego o wyjaśnienie sytuacji, a on przesłał screena,że wysyłał do mnie wiadomość. Co ja mam zrobić? Ani na @ powiadomienia o otrzymaniu jakiejkolwiek wiadomości, ani na skrzynce odbiorczej Allegro wiadomości takiej nie dostałam. Jak to teraz wyjaśnić z kupującym?
nic nie zrobisz w tym temacie i nie poniżaj sie przed nim to tylko negatyw
@Voltar3d masz pewność ,że wysłał do Ciebie , figuruje na screenie Twój nick lub tytuł oferty , tak tylko pytam bo znając roztargnienie klientów zakładam ,że mógł wysłać do innego sprzedawcy .
Wiesz co wysłał screena, że wygląda jak pod moją wiadomością, gdzie dziękowałam za zakup i towar jest w realizacji 😕 i niestety przez jego negatyw straciłam smarta bo nie mam 98% poleceń
wyslij mejle do osób co kupiły towar u ciebie z prosbą o pozytywy bo straciłes smarta przez człowieka wrednego i znowu bedziesz naiał smarta
@Voltar3d Wskaż proszę numer zamówienia, do którego otrzymałaś negatywną ocenę. Sprawdziłam Twoją jakość sprzedaży i w ostatnim czasie nie otrzymałaś żadnej wiadomości od kupujących - chyba że mówimy o Allegro Lokalnie. Tam nie prowadzimy jakości sprzedaży, dlatego nie widzę tego typu danych.
7a800bf0-4664-11ee-9863-b5ffb5a03756
@Voltar3d Dzięki! Konsultuję sprawę z odpowiednim zespołem.
Witam, czy już może coś wiadomo w tym temacie?
@Voltar3d tak, dostaliśmy informację, że nie jesteśmy w stanie tego zweryfikować, ponieważ nie wiemy gdzie kupujący zadał te pytania. Klient równie dobrze mógł je zadawać przez sms, email, Whatsup - to zbyt dużo możliwych form kontaktu, abyśmy mogli podważyć tę ocenę.
🙉
Tu jest zrzut ekranu, który dostałam od kupującego, że kontaktował się ze mną. Na dole strony widać w tym zrzucie że kontakt był przez allegro, a ja nie otrzymałam takiej wiadomości, ani przez @ że czeka na mnie wiadomość na allegro
A tu nasza odpowiedź. I najgorsze jest to, że prawdopodobnie kupujący kontaktował się, a ja nic nie dostałam i nie odpowiedziałam, więc dostaliśmy negatywa 😕 W większości ocen mamy: "super kontakt ze sprzedającym" zależy nam na kliencie
@Voltar3d dziękuję za te zrzuty, już działam dalej.
Dzień dobry 🙂 Czy już coś wiadomo w powyższej sprawie?