Autoryzacja nie powiodła się.
Odśwież stronę i spróbuj jeszcze raz.
Jestem sprzedawcą indywidualnym, nie formą. Kupujący nie zapłacił za przedmiot przez 7 dni po zakończeniu licytacji. Złozyłam wniosek o zwrot "rabatu transakcyjnego" - został odrzucony, bo "Kupujący poinformował nas, że transakcja została sfinalizowana". Złożyłam wniosek "odwoławczy" - został odrzucony. W odpowiedzi z Allegro czytam:
"Kupujący wskazał w wysłanym mu zapytaniu, że transakcja doszła do skutku. Jeśli uważa Pani, że to nieprawda, proszę o skontaktowanie się z Kupującym w celu wyjaśnienia kwestii oraz odpowiedź zwrotną.
W przypadku niskiego poziomu jakości sprzedaży Sprzedającego informacja od Kupującego jest dla nas wiążąca, w związku z czym zachęcam do poprawy tego poziomu"
I co ja mam teraz zrobić??? W jakim celu skontaktować się z Kupującym?? Bo nie rozumiem polecenia Allegro!
Czy to nie Kupujący powinien udowodnić, dlaczego twierdzi, że do transakcji doszło??
A co do mojego "niskiego poziomu jakości sprzedaży", to w ciągu ostatnich 30 dni, które są brane pod uwage, sprzedałam zaledwie 2 przedmioty (w tym ten nieopłacony), więc statystyki mam opisane jako "dobry" lub "wymaga poprawy". Komentarze 100% pozytywne, Allegor Smart na moich ofertach dostępne.
Jeśli tak ma wyglądać NIE-przyznawanie rabatów transakcyjnych (Allegro bardziej wierzy temu co odpowie niepłacący kupujący, niż faktom - brak wpłaty, brak nr nadania paczki itp.) i branie pod uwagę statystyk sprzedaży, które przy małej ilości sprzedanych rzeczy (w przypadku osoby prywatnej sprzedającej przedmioty używane) nie mogą być wysokie, to uważam że jest to niesprawiedliwe i WNIOSKUJĘ DO ALLEGRO o zweryfikowanie systemu przyznawania rabatu transakcyjnego!
No jak widze maila, że klient juz 5 raz wybiera sposob platnosci to wiem, ze to karta albo BLIK 🙂
Najlepsi są Ci co jak za pierwszym razem cos pojdzie nie tak to kupuje drugi raz, albo telefon " moze Pan wystawic jeszcze raz ?"
Co do allegro paczkomatów to wlasnie nie wydrukujesz listu jesli nie ma wplaty, system tego nie widzi.
Mialem tak, że klientka miala wlasnie problem z kartą i chciala zrobic bezposredni.Potem wysylka za 15zl bo trzeba bylo wykupic usługe bezposrednio od inposta
Podsumowując: widać, że przelewy bezposrednie nadal są w uzyciu przy transakcjach na allegro i allegro widzi wszystkie przelewy oprócz wlasnie bezposrednich.
Widzi tez maile i co sprzedawca przekazuje klientowi w mailu automatycznym potwierdzającym zakup.
Jesli w takim mailu nie ma numeru konta to jedyny sposob na przekazanie danych jest sms/telefon ( mail jest zaszyfrowany )
Jestem niemal w 100% pewny, że nawet gdyby wprowadzili narzedzie do zintegrowania telefonu z systemem allegro i analizowaliby smsy i rozmowy to i tak bylyby sytuacje odmowne przy zwrocie prowizji.
Tak samo jestem pewny tego, że autor tematu finalnie otrzyma zwrot prowizji jesli tylko zajmie sie tym ktos inny.
Allegro "na siłę" chce z każdej transakcji prowizję i nie ma się co dziwić. Przy ponad 11 mln transakcji nie mogą każdemu zwracać kto wystąpi o zwrot. Ale... jeżeli masz rację i klient nie zapłacił to pisz odwołania. Tylko pamiętaj, że w tym porąbanym kraju być może ktoś zapłacił na poczcie to poczta potrafi przetrzymać pieniądze nawet 14 dni. Allegro próbuję się przed tym bronić i przy okazji wykorzystuje ten fakt z pozycji siły. Poczekaj parę dni i pisz odwołanie. Muszą zwrócić i zwrócą ale też muszą wiedzieć, że ktoś ich w konia nie robi. Proste.