Autoryzacja nie powiodła się.
Odśwież stronę i spróbuj jeszcze raz.
Szanowny Zespole Obsługi Allegro,
Piszę, aby poprosić o pomoc w związku z problemem technicznym, który napotkaliśmy na platformie Allegro. Trzy tygodnie temu zakończyliśmy aktualizację adresu wysyłki na naszych kartach produktów (teraz wysyłamy z Polski, a nie z Łotwy). Jednakże napotkaliśmy problem techniczny: adresy na niektórych kartach produktów nie zostały zaktualizowane.
Wygląda na to, że problem wynika z funkcji systemu Allegro, która nie pozwala na dokonanie zmian na już edytowanych kartach produktów bez ich uprzedniego usunięcia.
Początkowo adresy wysyłkowe były ustawione na łotewski adres naszej firmy, który później zmieniliśmy.
Adres początkowy: Ryga, Lizuma iela 1 k-12, LV-1006
Nowy adres: ul. Siewna 15, Łódź 94-250
Będziemy bardzo wdzięczni za pomoc w rozwiązaniu tego problemu.
Z wyrazami szacunku,
Zespół Rezatto
---------------------
Dear Allegro Support Team,
I am writing to seek assistance regarding a technical issue we have encountered on the Allegro platform. Three weeks ago, we completed updates on our shipping address on our product cards (we now ship from Poland, not Latvia). However, we've faced a technical difficulty: the addresses on some product cards did not update.
It appears this problem stems from a feature of the Allegro system, which does not allow changes to be made on already edited product cards without deleting them first.
Initially, the shipping addresses were set to our company’s Latvian address, which we subsequently changed.
Initial address: Rīga, Lizuma iela 1 k-12, LV-1006
New address: ul. Siewna 15, Łódź 94-250
We would greatly appreciate your assistance in resolving this issue.
Best regards,
Rezatto team
@Rezatto dotyczy to informacji w ofertach w zakładce Zwroty, czy w Wysyłam z Allegro?
Zakładkę zwroty należy uaktualnić tutaj, a informacje w Wysyłam z Allegro są zaciągane z konta i to można zmienić tutaj, jeśli chodzi o coś innego poproszę o informację.