anuluj
Pokazywanie wyników dla 
Zamiast tego wyszukaj 
Czy miało to oznaczać: 

Problem z aktywacją konta w Allegro Sales Center

tomaxx1976
#1 Nowicjusz#

Dzień dobry,

chciałbym aktywować konto firmowe na Allegro Sales Center. Zgodnie z instrukcjami i poradnikami wchodzę na Ustawienia sprzedaży -> Ustawienia wypłat, po czym naciskam "Kontynuuj" przy Potwierdzeniu danych firmy. Następnie wyrzuca mnie do głównego pulpitu Sales Center. Nie dostaję żadnego maila, ani żadnego linku, z którym mógłbym kontynuować i wykonać przelew aktywacyjny. Jak mam kontynuować aktywację?

oznacz moderatorów
13 ODPOWIEDZI 13

matt_rose
Moderator
Moderator

Cześć @tomaxx1976, dziękuje za zgłoszenie problemu.
Przekazałem informacje na temat Twojego problemu do odpowiedniego działu.
Jak tylko otrzymam odpowiedź, skontaktujemy się z Tobą 🙂

   Mateusz
   Moderator
oznacz moderatorów

OkuciaRomb
#7 Wielbiciel#

Witam. Mam ten sam problem.

 

oznacz moderatorów

la_nika
Moderatorka
Moderatorka

@OkuciaRomb Twoje konto jest aktywnym kontem formowym, rozumiem, że chodzi o aktywację konta do wypłat? Czy próbowałeś skorzystać z innej przeglądarki? Jeśli to pomoże, wyczyść pamięć podręczną tej, której używasz. Jeśli nie, prześlij proszę zrzuty całego ekranu, na którym widoczne są kolejno wykonywane kroki, skonsultuję to z naszym działem technicznym. 

   Monika
   Moderatorka
oznacz moderatorów

OkuciaRomb
#7 Wielbiciel#

Tak jest to konto firmowe. I niestety nie mogę aktywować wypłat. Gdy klikam na Aktywuj konto do wypłat -> kontynuuj = cofa mnie do ekranu głównego Sales Center.

Próbowałem inne przeglądarki jak i telefon i nic. Zawsze to samo.112233

oznacz moderatorów

_HolaOla_
Moderatorka
Moderatorka

@OkuciaRomb dziękuję, ale wejdź proszę jeszcze i sprawdź w zakładkę "Finanse", a następnie w "Środki i historia operacji". Tam zobaczysz pole "Ustawienia wypłat PLN". 

   Ola
   Moderatorka
oznacz moderatorów

OkuciaRomb
#7 Wielbiciel#

Jeśli wchodzę w "Środki i historia operacji" To jest pole "Aktywuj konto do wypłat" po naciśnięciu tak jak pokazałem na screenshotach pojawia się "Ustawienia wypłat'' i napis kontynuuj po naciśnięciu cofa mnie do głównego pulpitu.

filmik: https://www.youtube.com/watch?v=k_7Rm-I2uLo 

Proszę o pomoc.

oznacz moderatorów

_HolaOla_
Moderatorka
Moderatorka

@OkuciaRomb dziękuję, sprawdzimy ten problem i wrócę do Ciebie z informacjami. 

   Ola
   Moderatorka
oznacz moderatorów

Carolloooo
#7 Wielbiciel#

Witam. Czy czy ktoś rozwiązał te problem

oznacz moderatorów

OkuciaRomb
#7 Wielbiciel#

Czy coś wiadomo w mojej sprawie.?

oznacz moderatorów

w_kiwi
Moderatorka
Moderatorka

@OkuciaRomb Przykro mi, nie otrzymaliśmy jeszcze odpowiedzi. 

   Wiktoria
   Moderatorka
oznacz moderatorów

OkuciaRomb
#7 Wielbiciel#

Jak długo to potrwa. ? Sprzedaję produkty i wam płacę za to. A w tym przypadku moje pieniążki są zamrożone bo nie mogę ich wypłacić.

oznacz moderatorów

_HolaOla_
Moderatorka
Moderatorka

@OkuciaRomb spróbuj proszę teraz zrobić to samo i daj znać, czy się udało. 

   Ola
   Moderatorka
oznacz moderatorów

Carolloooo
#7 Wielbiciel#

Super, dziękuję za pomoc. Teraz Ekran przechodzi dalej do aktywacji. 🙂

oznacz moderatorów