Autoryzacja nie powiodła się.
Odśwież stronę i spróbuj jeszcze raz.
Dzień dobry,
chciałbym aktywować konto firmowe na Allegro Sales Center. Zgodnie z instrukcjami i poradnikami wchodzę na Ustawienia sprzedaży -> Ustawienia wypłat, po czym naciskam "Kontynuuj" przy Potwierdzeniu danych firmy. Następnie wyrzuca mnie do głównego pulpitu Sales Center. Nie dostaję żadnego maila, ani żadnego linku, z którym mógłbym kontynuować i wykonać przelew aktywacyjny. Jak mam kontynuować aktywację?
Cześć @tomaxx1976, dziękuje za zgłoszenie problemu.
Przekazałem informacje na temat Twojego problemu do odpowiedniego działu.
Jak tylko otrzymam odpowiedź, skontaktujemy się z Tobą 🙂
Witam. Mam ten sam problem.
@OkuciaRomb Twoje konto jest aktywnym kontem formowym, rozumiem, że chodzi o aktywację konta do wypłat? Czy próbowałeś skorzystać z innej przeglądarki? Jeśli to pomoże, wyczyść pamięć podręczną tej, której używasz. Jeśli nie, prześlij proszę zrzuty całego ekranu, na którym widoczne są kolejno wykonywane kroki, skonsultuję to z naszym działem technicznym.
Tak jest to konto firmowe. I niestety nie mogę aktywować wypłat. Gdy klikam na Aktywuj konto do wypłat -> kontynuuj = cofa mnie do ekranu głównego Sales Center.
Próbowałem inne przeglądarki jak i telefon i nic. Zawsze to samo.1
2
3
@OkuciaRomb dziękuję, ale wejdź proszę jeszcze i sprawdź w zakładkę "Finanse", a następnie w "Środki i historia operacji". Tam zobaczysz pole "Ustawienia wypłat PLN".
Jeśli wchodzę w "Środki i historia operacji" To jest pole "Aktywuj konto do wypłat" po naciśnięciu tak jak pokazałem na screenshotach pojawia się "Ustawienia wypłat'' i napis kontynuuj po naciśnięciu cofa mnie do głównego pulpitu.
filmik: https://www.youtube.com/watch?v=k_7Rm-I2uLo
Proszę o pomoc.
@OkuciaRomb dziękuję, sprawdzimy ten problem i wrócę do Ciebie z informacjami.
Witam. Czy czy ktoś rozwiązał te problem
Czy coś wiadomo w mojej sprawie.?
@OkuciaRomb Przykro mi, nie otrzymaliśmy jeszcze odpowiedzi.
Jak długo to potrwa. ? Sprzedaję produkty i wam płacę za to. A w tym przypadku moje pieniążki są zamrożone bo nie mogę ich wypłacić.
@OkuciaRomb spróbuj proszę teraz zrobić to samo i daj znać, czy się udało.
Super, dziękuję za pomoc. Teraz Ekran przechodzi dalej do aktywacji. 🙂