Autoryzacja nie powiodła się.
Odśwież stronę i spróbuj jeszcze raz.
Dzień dobry,
Mam pytanie mam problem z Aktywacją wypłat. Gdy przechodzę do zakładki Ustawienia wypłat, przycisk kontynułuj nie jest aktywny. W innych przypoadkach pojawia się strona "Ups, nic tu nie ma". Nawet przelałem środki na konto allegro, ale też to nic nie dało. Proszę o pomoc.
@tech-net_ proszę spróbuj wyczyścić ciasteczka cookie i pamięć podręczna. Jeśli to nie zadziała, zmień przeglądarkę. Jak nadal będziesz miał problem, wyślij pełne zrzuty ekranu.
Zmianiłam z Chroma na Ex i wyczyściłem ciasteczka i nadal to samo.
@tech-net_ Potrzebujemy zrzutów pełnego ekranu, obejmujących również pasek adresowy przeglądarki, datę i godzinę.
Zaczyna być to frustrujące.
Pojawia się też informacja o DAC7, które już uzupełniłem, ale zaczynam zastanawiać się czy tam nie tkwi jakiś problem albo przez inne formalności. Tylko gdyby był chociaż jakiś komunikat w czym problem.
@tech-net_ dziękuję za zrzuty. Weryfikuję Twoją sprawę.
Dziękuję i trzyma kciuki, że sprawnie pójdzie 🙂
@N_Nitka28 Proszę napisać na jakim etapie jest badanie mojej sprawy, bo już tracę cierpliwość i motywację do działania na allegro, bo nie rozumiem w czym problem i jak allegro może traktować swoich sprzedawców.
@tech-net_ spróbuj aktywować wypłaty z poziomu zakładki. Jeżeli to nie pomoże- spróbuj na innym urządzeniu.
Niestety nie pomogło logowanie się z innego komputera ani aktywowanie z poziomu tej zakładki. Chciałem z aplikacji, ale widzę, że nie ma takiej możliwości. A nie może ktoś to zrobić ręcznie z poziomu administratora? Albo do mnie zadzwonić by sprawdzić różne możliwości krok po kroku?
sprawdzać
Szczerze mówiąc czuje się rozogoryczony, bo dostaję od Państwa informację co ja mogę zrobić co nie pomaga, a nie dostaje żadnych konkretów co zaplecze techniczne robi z tą sprawą.
oraz żadnych propozycji, w jaki inny sposób można temu zaradzić.
@tech-net_ Tutaj jest prawidłowy link: https://allegro.pl/lokalnie/c2c/payouts-settings, przepraszam za utrudnienia. Co widzisz, kiedy przechodzisz do tej zakładki? Nie masz możliwości zlecenia przelewu?
Użyłem podesłanego linku i to samo... poniżej zrzuty każdego kroku od tego forum. Naprawdę nie ma innych sposobów? Nie może tego sprawdzić programista? Albo pracownicy nie mogą wejść na moje konto i sprawdzić co się dziejeje?
@N_Nitka28 @ko_alka Może likwidacja konta będzie rozwiązaniem, bo wymusi na systemie rozliczenie należności.
Ok. Widzę, że jest zresetowany cały proces weryfikacyjny i właśnie na nowo wprowadzam dane. Jest nadzieja, że to coś da 🙂