anuluj
Pokazywanie wyników dla 
Zamiast tego wyszukaj 
Czy miało to oznaczać: 

Problem z aktywuj wypłaty środków

tech-net_
#7 Wielbiciel#

Dzień dobry,

Mam pytanie mam problem z Aktywacją wypłat. Gdy przechodzę do zakładki Ustawienia wypłat, przycisk kontynułuj nie jest aktywny. W innych przypoadkach pojawia się strona "Ups, nic tu nie ma". Nawet przelałem środki na konto allegro, ale też to nic nie dało. Proszę o pomoc.

technet__1-1721205488151.png

technet__2-1721205518429.png

 

 

 

oznacz moderatorów
19 ODPOWIEDZI 19

LEW433
#21 Demiurg#
oznacz moderatorów

N_Nitka28
Moderatorka
Moderatorka

@tech-net_ proszę spróbuj wyczyścić ciasteczka cookie i pamięć podręczna. Jeśli to nie zadziała, zmień przeglądarkę. Jak nadal będziesz miał problem, wyślij pełne zrzuty ekranu.

   Nicol
   Moderatorka

   Jak dostawa na czas - to Allegro!
   Wybieraj spośród tysięcy produktów i zamawiaj z dostawą przed Świętami.
oznacz moderatorów

tech-net_
#7 Wielbiciel#

Zmianiłam z Chroma na Ex i wyczyściłem ciasteczka i nadal to samo.

technet__0-1721236829175.pngtechnet__1-1721236855855.png

 

oznacz moderatorów

w_kiwi
Moderatorka
Moderatorka

@tech-net_ Potrzebujemy zrzutów pełnego ekranu, obejmujących również pasek adresowy przeglądarki, datę i godzinę. 

   Wiktoria
   Moderatorka

   Jak dostawa na czas - to Allegro!
   Wybieraj spośród tysięcy produktów i zamawiaj z dostawą przed Świętami.
oznacz moderatorów

tech-net_
#7 Wielbiciel#

technet__0-1721284427817.pngtechnet__1-1721284464371.png

 

oznacz moderatorów

tech-net_
#7 Wielbiciel#

Zaczyna być to frustrujące.

 

oznacz moderatorów

tech-net_
#7 Wielbiciel#

Pojawia się też informacja o DAC7, które już uzupełniłem, ale zaczynam zastanawiać się czy tam nie tkwi jakiś problem albo przez inne formalności. Tylko gdyby był chociaż jakiś komunikat w czym problem.

technet__0-1721285532523.png

 

oznacz moderatorów

N_Nitka28
Moderatorka
Moderatorka

@tech-net_ dziękuję za zrzuty. Weryfikuję Twoją sprawę. 

   Nicol
   Moderatorka

   Jak dostawa na czas - to Allegro!
   Wybieraj spośród tysięcy produktów i zamawiaj z dostawą przed Świętami.
oznacz moderatorów

tech-net_
#7 Wielbiciel#

Dziękuję i trzyma kciuki, że sprawnie pójdzie 🙂

 

 

oznacz moderatorów

tech-net_
#7 Wielbiciel#

@N_Nitka28 Proszę napisać na jakim etapie jest badanie mojej sprawy, bo już tracę cierpliwość i motywację do działania na allegro, bo nie rozumiem w czym problem i jak allegro może traktować swoich sprzedawców.

oznacz moderatorów

N_Nitka28
Moderatorka
Moderatorka

@tech-net_ spróbuj aktywować wypłaty z poziomu zakładki. Jeżeli to nie pomoże- spróbuj na innym urządzeniu. 

   Nicol
   Moderatorka

   Jak dostawa na czas - to Allegro!
   Wybieraj spośród tysięcy produktów i zamawiaj z dostawą przed Świętami.
oznacz moderatorów

tech-net_
#7 Wielbiciel#

Niestety nie pomogło logowanie się z innego komputera  ani aktywowanie z poziomu tej zakładki. Chciałem z aplikacji, ale widzę, że nie ma takiej możliwości. A nie może ktoś to zrobić ręcznie z poziomu administratora? Albo do mnie zadzwonić by sprawdzić różne możliwości krok po kroku?

sprawdzaćtechnet__0-1721641743997.png

 

oznacz moderatorów

tech-net_
#7 Wielbiciel#

@N_Nitka28 próbowałem też z przeglądarki smartphone i też nic. 

Screenshot_20240722_154453_Allegro.jpg

oznacz moderatorów

tech-net_
#7 Wielbiciel#

Szczerze mówiąc czuje się rozogoryczony, bo dostaję od Państwa informację co ja mogę zrobić co nie pomaga, a nie dostaje żadnych konkretów co zaplecze techniczne robi z tą sprawą. 

oznacz moderatorów

tech-net_
#7 Wielbiciel#

oraz żadnych propozycji, w jaki inny sposób można temu zaradzić.

oznacz moderatorów

ko_alka
Była Moderatorka
Była Moderatorka

@tech-net_ Tutaj jest prawidłowy link: https://allegro.pl/lokalnie/c2c/payouts-settings, przepraszam za utrudnienia.  Co widzisz, kiedy przechodzisz do tej zakładki? Nie masz możliwości zlecenia przelewu? 

oznacz moderatorów

tech-net_
#7 Wielbiciel#

Użyłem podesłanego linku i to samo... poniżej zrzuty każdego kroku od tego forum. Naprawdę nie ma innych sposobów? Nie może tego sprawdzić programista? Albo pracownicy nie mogą wejść na moje konto i sprawdzić co się dziejeje?

Screenshot_20240722_214332_Samsung Internet.jpg

Screenshot_20240722_214355_Samsung Internet.jpg

Screenshot_20240722_214407_Samsung Internet.jpg

Screenshot_20240722_214418_Samsung Internet.jpg

oznacz moderatorów

tech-net_
#7 Wielbiciel#

@N_Nitka28 @ko_alka Może likwidacja konta będzie rozwiązaniem, bo wymusi na systemie rozliczenie należności.

oznacz moderatorów

tech-net_
#7 Wielbiciel#

Ok. Widzę, że jest zresetowany cały proces weryfikacyjny i właśnie na nowo wprowadzam dane. Jest nadzieja, że to coś da 🙂technet__0-1721983278766.png

 

oznacz moderatorów