anuluj
Pokazywanie wyników dla 
Zamiast tego wyszukaj 
Czy miało to oznaczać: 

Problem z aktywuj wypłaty środków

tech-net_
#7 Wielbiciel#

Dzień dobry,

Mam pytanie mam problem z Aktywacją wypłat. Gdy przechodzę do zakładki Ustawienia wypłat, przycisk kontynułuj nie jest aktywny. W innych przypoadkach pojawia się strona "Ups, nic tu nie ma". Nawet przelałem środki na konto allegro, ale też to nic nie dało. Proszę o pomoc.

technet__1-1721205488151.png

technet__2-1721205518429.png

 

 

 

oznacz moderatorów
19 ODPOWIEDZI 19

LEW433
#21 Demiurg#
oznacz moderatorów

N_Nitka28
Moderatorka
Moderatorka

@tech-net_ proszę spróbuj wyczyścić ciasteczka cookie i pamięć podręczna. Jeśli to nie zadziała, zmień przeglądarkę. Jak nadal będziesz miał problem, wyślij pełne zrzuty ekranu.

   Nicol
   Moderatorka

   Dołącz do naszych licytacji charytatywnych dla powodzian.
   Razem możemy więcej!
oznacz moderatorów

tech-net_
#7 Wielbiciel#

Zmianiłam z Chroma na Ex i wyczyściłem ciasteczka i nadal to samo.

technet__0-1721236829175.pngtechnet__1-1721236855855.png

 

oznacz moderatorów

w_kiwi
Moderatorka
Moderatorka

@tech-net_ Potrzebujemy zrzutów pełnego ekranu, obejmujących również pasek adresowy przeglądarki, datę i godzinę. 

   Wiktoria
   Moderatorka

   Dołącz do naszych licytacji charytatywnych dla powodzian.
   Razem możemy więcej!
oznacz moderatorów

tech-net_
#7 Wielbiciel#

technet__0-1721284427817.pngtechnet__1-1721284464371.png

 

oznacz moderatorów

tech-net_
#7 Wielbiciel#

Zaczyna być to frustrujące.

 

oznacz moderatorów

tech-net_
#7 Wielbiciel#

Pojawia się też informacja o DAC7, które już uzupełniłem, ale zaczynam zastanawiać się czy tam nie tkwi jakiś problem albo przez inne formalności. Tylko gdyby był chociaż jakiś komunikat w czym problem.

technet__0-1721285532523.png

 

oznacz moderatorów

N_Nitka28
Moderatorka
Moderatorka

@tech-net_ dziękuję za zrzuty. Weryfikuję Twoją sprawę. 

   Nicol
   Moderatorka

   Dołącz do naszych licytacji charytatywnych dla powodzian.
   Razem możemy więcej!
oznacz moderatorów

tech-net_
#7 Wielbiciel#

Dziękuję i trzyma kciuki, że sprawnie pójdzie 🙂

 

 

oznacz moderatorów

tech-net_
#7 Wielbiciel#

@N_Nitka28 Proszę napisać na jakim etapie jest badanie mojej sprawy, bo już tracę cierpliwość i motywację do działania na allegro, bo nie rozumiem w czym problem i jak allegro może traktować swoich sprzedawców.

oznacz moderatorów

N_Nitka28
Moderatorka
Moderatorka

@tech-net_ spróbuj aktywować wypłaty z poziomu zakładki. Jeżeli to nie pomoże- spróbuj na innym urządzeniu. 

   Nicol
   Moderatorka

   Dołącz do naszych licytacji charytatywnych dla powodzian.
   Razem możemy więcej!
oznacz moderatorów

tech-net_
#7 Wielbiciel#

Niestety nie pomogło logowanie się z innego komputera  ani aktywowanie z poziomu tej zakładki. Chciałem z aplikacji, ale widzę, że nie ma takiej możliwości. A nie może ktoś to zrobić ręcznie z poziomu administratora? Albo do mnie zadzwonić by sprawdzić różne możliwości krok po kroku?

sprawdzaćtechnet__0-1721641743997.png

 

oznacz moderatorów

tech-net_
#7 Wielbiciel#

@N_Nitka28 próbowałem też z przeglądarki smartphone i też nic. 

Screenshot_20240722_154453_Allegro.jpg

oznacz moderatorów

tech-net_
#7 Wielbiciel#

Szczerze mówiąc czuje się rozogoryczony, bo dostaję od Państwa informację co ja mogę zrobić co nie pomaga, a nie dostaje żadnych konkretów co zaplecze techniczne robi z tą sprawą. 

oznacz moderatorów

tech-net_
#7 Wielbiciel#

oraz żadnych propozycji, w jaki inny sposób można temu zaradzić.

oznacz moderatorów

ko_alka
Była Moderatorka
Była Moderatorka

@tech-net_ Tutaj jest prawidłowy link: https://allegro.pl/lokalnie/c2c/payouts-settings, przepraszam za utrudnienia.  Co widzisz, kiedy przechodzisz do tej zakładki? Nie masz możliwości zlecenia przelewu? 

oznacz moderatorów

tech-net_
#7 Wielbiciel#

Użyłem podesłanego linku i to samo... poniżej zrzuty każdego kroku od tego forum. Naprawdę nie ma innych sposobów? Nie może tego sprawdzić programista? Albo pracownicy nie mogą wejść na moje konto i sprawdzić co się dziejeje?

Screenshot_20240722_214332_Samsung Internet.jpg

Screenshot_20240722_214355_Samsung Internet.jpg

Screenshot_20240722_214407_Samsung Internet.jpg

Screenshot_20240722_214418_Samsung Internet.jpg

oznacz moderatorów

tech-net_
#7 Wielbiciel#

@N_Nitka28 @ko_alka Może likwidacja konta będzie rozwiązaniem, bo wymusi na systemie rozliczenie należności.

oznacz moderatorów

tech-net_
#7 Wielbiciel#

Ok. Widzę, że jest zresetowany cały proces weryfikacyjny i właśnie na nowo wprowadzam dane. Jest nadzieja, że to coś da 🙂technet__0-1721983278766.png

 

oznacz moderatorów