Autoryzacja nie powiodła się.
Odśwież stronę i spróbuj jeszcze raz.
Witam, mam ten sam problem co w tym wątku od wczoraj: (problem z API inpostu, czyli problemy systemu inpost)
Czekam na jak najszybszą pomoc i odblokowanie możliwości nadawania paczek.
Dziękuję,
Pozdrawiam
@Provision_net_pl, jest to najprawdopodobniej związane z nieuregulowanym rachunkiem na koncie InPost. Sprawdź to, proszę. 🙂
Nie ma żadnego obiążenia na naszym koncie: https://manager.paczkomaty.pl/
w innym wątku na ten temat sprawa zostala zgloszona do inpostu i rozwiazana po 2 dniach, podobno błąd z ich strony
@Provision_net_pl, okej, dziękuję. Zweryfikuję przyczynę tego problemu. 🙂
dziękuje
@Provision_net_pl, podasz jeszcze przykładowy numer zamówienia, w którym widzisz taki komunikat?
7f9d9eca-0f2b-11ed-9c9f-439fdc0cbbcd
2b1abe65-0f1b-11ed-9852-694183b67a6c
dwa ostatnie
czy cos udało sie ustalic ?
@Provision_net_pl, gdy tylko czegoś się dowiem, wrócę tu z odpowiedzią.
@Provision_net_pl, nasz dział techniczny potwierdził, że przyczyną jest zadłużenie na koncie powiązanym z umową własną InPost. Zachęcam Cię do kontaktu z przewoźnikiem.