anuluj
Pokazywanie wyników dla 
Zamiast tego wyszukaj 
Czy miało to oznaczać: 

Problem z autoryzacją w programie WAPRO Aukcje

MAMY ROZWIĄZANIE!
metallbox
#7 Wielbiciel#

Witam,

Mam problem z aplikacją WAPRO Aukcje.

Po dłuższym czasie nieużywania aplikacji i jej aktualizacji zaraz po włączeniu pojawił się komunikat o wygaśnięciu tokena i konieczności ponownego zalogowania.

Po zalogowaniu niestety cały czas pojawia się komunikat "Nie udało się zautoryzować aplikacji". Wszystkie dane są wprowadzone poprawnie.

błąd.jpg

Jest to błąd po stronie konfiguracji czy samego programu?

Z góry dziękuję za wszelkie sugestie.

Pozdrawiam.

oznacz moderatorów
1 ODPOWIEDŹ 1
_HolaOla_
Moderatorka
Moderatorka

@metallbox Na podstawie tego zrzutu nie możemy odpowiedzieć jednoznacznie, ponieważ nie wiemy, jakie dane masz wprowadzone w ust. aplikacji. Dlatego najlepiej będzie, jeśli w tej sprawie skontaktujesz się bezpośrednio z dostawcą tego oprogramowania. 

   Ola
   Moderatorka
oznacz moderatorów