Autoryzacja nie powiodła się.
Odśwież stronę i spróbuj jeszcze raz.
Witam,
mam problem z dodaniem umowy własnej z przewoźnikiem, wpisuje nazwę umowy i wpisuje urząd ale nie rozwija się lista urzędów do wyboru. Ikonka "DALEJ" jest wygaszona nawet po ręczny wpisaniu nazwy urzędu. Nie wiem jaki błąd popełniam. Czy inny mail do API a inny do konta u nadawcy może mieć wpływ na to ?
Proszę o pomoc
@robotkowo13, skonsultuję ten problem z działem technicznym, natomiast najpierw poproszę Cię o dodanie do wątku zrzutu ekranu, który go ukazuje.
@robotkowo13, dziękuję. 🙂 Musisz podać dokładnie taki login i hasło, jak do Elektronicznego Nadawcy. Następnie w nazwie urzędu wpisz dokładnie taką nazwę, jaką masz na umowie z Pocztą Polską dla konta, do którego logujesz się w Elektronicznym Nadawcy. Zweryfikuj, proszę, poprawność wpisywanych danych.
Po tych czynnościach zatwierdzenie urzędu powinno być możliwe. 🙂