Autoryzacja nie powiodła się.
Odśwież stronę i spróbuj jeszcze raz.
Witam. Wysłałem klientowi figurke betonową, która przyszła uszkodzona. Klient chce nową figurke bądź zwrot pieniędzy. Figurka została uszkodzona w transporcie i teraz pytanie czy klient sam musi reklamować w inpost czy jak to powinno wyglądać? Skąd ja wiem czy sam czasami nie zniszczył bo mu upadła czy cos. Dodam, że juz kilka wysyłałem i bylo wszystko wporzadku. Jak rozwiązać problem? Z góry dzięki. Pozdrawiam
@Stelmach91 istotne jest to czy sprzedałeś jako przedsiębiorca czy prywatnie
Jako przedsiębiorca
Więc? Co zrobic
@Stelmach91 odpowiadasz za przedmiot , aż do chwili jego dostarczenia , czyli reklamacja u przewoźnika leży w Twojej gestii , poproś klienta o zdjęcia uszkodzeń i zacznij od spisania protokołu szkody na stronie przewoźnika , dalej reklamacja z załącznikami .
A to kurier czy paczkomat?
Paczkomat wlasnie
@Stelmach91 czyli zgłosił po odbiorze już?
Tak dokładnie
Czyli klient powinien złożyć reklamacje i po ewentualnym odrzuceniu po stwierdzeniu złego pakowania powinien wystąpić z roszczeniem do Ciebie.