anuluj
Pokazywanie wyników dla 
Zamiast tego wyszukaj 
Czy miało to oznaczać: 

Problem z dostawą

Stelmach91
#9 Pomysłodawca#

Witam. Wysłałem klientowi figurke betonową, która przyszła uszkodzona. Klient chce nową figurke bądź zwrot pieniędzy. Figurka została uszkodzona w transporcie i teraz pytanie czy klient sam musi reklamować w inpost czy jak to powinno wyglądać? Skąd ja wiem czy sam czasami nie zniszczył bo mu upadła czy cos. Dodam, że juz kilka wysyłałem i bylo wszystko wporzadku. Jak rozwiązać problem? Z góry dzięki. Pozdrawiam 

oznacz moderatorów
9 ODPOWIEDZI 9

mdrogeria
#21 Demiurg#

@Stelmach91 istotne jest to czy sprzedałeś jako przedsiębiorca czy prywatnie 

oznacz moderatorów

Stelmach91
#9 Pomysłodawca#

Jako przedsiębiorca 

oznacz moderatorów

Stelmach91
#9 Pomysłodawca#

Więc? Co zrobic

oznacz moderatorów

mdrogeria
#21 Demiurg#

@Stelmach91 odpowiadasz za przedmiot , aż do chwili jego dostarczenia , czyli reklamacja u przewoźnika leży w Twojej gestii , poproś klienta o zdjęcia uszkodzeń  i zacznij od spisania protokołu szkody na stronie przewoźnika , dalej reklamacja z załącznikami .

oznacz moderatorów

Client:44052296
#21 Demiurg#

A to kurier czy paczkomat?

oznacz moderatorów

Stelmach91
#9 Pomysłodawca#

Paczkomat wlasnie 

oznacz moderatorów

Client:44052296
#21 Demiurg#

@Stelmach91 czyli zgłosił po odbiorze już?

oznacz moderatorów

Stelmach91
#9 Pomysłodawca#

Tak dokładnie 

oznacz moderatorów

Client:44052296
#21 Demiurg#

Czyli klient powinien złożyć reklamacje i po ewentualnym odrzuceniu po stwierdzeniu złego pakowania powinien wystąpić z roszczeniem do Ciebie.

oznacz moderatorów