anuluj
Pokazywanie wyników dla 
Zamiast tego wyszukaj 
Czy miało to oznaczać: 

Problem z inpost

MAMY ROZWIĄZANIE!
martagolibroda
#8 Zapaleniec#

Witam, od jakiegoś czasu widzę że gdy nadaje przesyłkę z allegro to generują mi się dwa a nie raz więcej listów przewozowych, bardzo proszę o podpowiedź czy samo kliknięcie usuń przesyłkę załatwi sprawę czy muszę pisać do inpost aby anulowali te przesyłki abym nie miał ich na fakturze, nadmienię tylko że wysyłamy wyłącznie za pośrednictwem allegro inpost. Pozdrawiam 

oznacz moderatorów
7 ODPOWIEDZI 7
mdrogeria
#21 Demiurg#

@martagolibroda generuje Ci się tyle listów ile paczek masz przypisanych do transakcji ... oj !.. widzę ,że chyba musisz pogimnastykować się nad cennikiem dostaw .

oznacz moderatorów
martagolibroda
#8 Zapaleniec#

Nie do końca, jak jest zamówiona jedna przesylka i z panelu allegro kliknę ,,nadaj przesyłkę" generuje się jeden list przewozowy jednakże kiedy ktoś zamawia coś co trzeba rozbić na dwie paczki, po naciśnięciu ,,nadaj paczke" generuje się jeden list następnie po naciśnięciu dodaj kolejna przesyłkę w zamówieniu dodaje kolejna, ale czasem okazuje się finalnie że generują się 3 albo 4 listy przewozowe, i moje pytanie jest takie czy wystarczy że usunę przesyłkę z panelu allegro czy muszę pisać do inpostu aby anulowali ta przesyłkę 

oznacz moderatorów
nat_not
Moderatorka
Moderatorka

@martagolibroda Podaj numer zamówienia, którego aktualnie dotyczy ten problem.

   Natalia
   Moderatorka

   Dołącz do naszych licytacji charytatywnych dla powodzian.
   Razem możemy więcej!
oznacz moderatorów
martagolibroda
#8 Zapaleniec#

d3d05a10-43db-11ee-81fb-e1d709350edf

To tylko jeden z przykładów jest tego więcej 

oznacz moderatorów
ko_alka
Była Moderatorka
Była Moderatorka

@martagolibroda Proszę jeszcze o doprecyzowanie — nadajesz paczki przez narzędzie Wysyłam z Allegro czy Managera Paczek InPost?  

oznacz moderatorów
martagolibroda
#8 Zapaleniec#

Nadaje my paczki przez allegro 

oznacz moderatorów
ko_alka
Była Moderatorka
Była Moderatorka

@martagolibroda W tym konkretnym zamówieniu, które podano wyżej (numerd3d05a10-43db-11ee-81fb-e1d709350edf) wygenerowano dwie etykiety w odstępie 7 minut, co sugeruje, że po prostu nadano tę paczkę dwa razy i nie jest to błąd systemowy. 

Opłata za paczkę zależy od tego, czy masz konto prepaid (wtedy jest od razu), czy postpaid (wtedy dostajesz fakturę na koniec miesiąca od InPost za paczki, które zostały fizycznie nadane). 

Najlepiej sprawdź w Managerze InPost, jaki status mają te przesyłki. Jeśli są anulowane (tak jak na Allegro), to opłaty nie zostaną naliczone. 

Jeśli masz bardziej szczegółowe pytania dotyczące rozliczeń z InPost, to najlepiej skontaktuj się ze swoim opiekunem umowy. 🙂 

oznacz moderatorów