Autoryzacja nie powiodła się.
Odśwież stronę i spróbuj jeszcze raz.
Proszę o pomoc wyjaśnieniu w sprawie dyskusji z klientem .Reklamacja została nie uznana ,klient poprosił o pomoc allegro i rano dostałam wiadomość tej treści , miał Pan prawo odmownie rozpatrzyć reklamację, dlatego nie będziemy wymagali spłaty, a wieczorem dostałam wiadomość ,że został złożony wniosek Allegro
Skontaktuj się z nim jak najszybciej w ramach otwartej dyskusji, aby wyjaśnić sprawę. W przeciwnym razie z chwilą wypłaty rekompensaty Kupującemu, wprowadzimy na Twoje konto ograniczenia, a wypłaconą kwotę doliczymy do Twojego rozliczenia z Allegro na podstawie Załącznika nr 9 regulaminu Allegro, cz. IV pkt 9.
Jeżeli nie możesz wypowiedzieć się w dyskusji i wyjaśnić sprawy kupującemu – odpowiedz na tego maila i prześlij swoje wyjaśnienia bezpośrednio do nas, aby mogły być uwzględnione w trakcie rozpatrywania wniosku. Pamiętaj, że wnioski rozpatrujemy zazwyczaj w około 2 dni dlatego, bardzo istotne jest aby sprawa została wyjaśniona z Klientem przed momentem rozpatrzenia wniosku.
Wysłałam jeszcze raz odpowiedz ,że reklamacja została nie uwzględniona i moje pytanie bo pierwszy raz jestem z takiej sytuacji czy ta odpowiedz wystarczy w dyskusji i czy zostanę obciążona . Dyskusja dotyczy wodnik711
do zakupu z 09.08.2023 (f203b3e0-3695-11ee-b8a7-a9a89d2ec058) @w_kiwi @ko_alka @la_nika @nat_not @_HolaOla_
@jarofj Przekazałam zgłoszenie do zespołu dedykowanego, który ponownie zapozna się z dyskusją. Proszę Cię o chwileczkę cierpliwości.
Ta wieczorna wiadomość to od bota straszyciela może sie wystraszysz i przemyślisz odrzucenie reklamacji. W dyskusji poproś o potwierdzenie nie nałożenia na ciebie protecta od konsultanta.