Autoryzacja nie powiodła się.
Odśwież stronę i spróbuj jeszcze raz.
Dobry wieczór,
Mam problem z klientem. 6 stycznia zostało do niego wysłane pudełko z gabaryt B z 3 szt. Karmy 1 kg. Pan mi napisał że otrzymał 1 szt. w foliopaku. Poprosiłam o zdjęcie produktu z etykietą. Pan powiedział że spalił opakowanie...zadzwoniłam do inpostu, okazało się że nie dla tego numeru przesyłki nie został zgłoszony protokół szkody na brakujące elementy albo uszkodzona przesyłkę. Inpost doradził mi żeby napisać klientowi żeby złożył reklamację. Tak też napisałamw dyskusji ktora utworzylam. Co mam zrobić w takiej sytuacji, jeśli jestem pewna że dla klienta zostały wysłane 3 szt. w pudełku i to było jedyne zamówienie z gabarytu B tego dnia na ten produkt.
@Canicula-Shop Masz dowody to odrzuć reklamację, nie masz uznaj.
Co masz na myśli jako dowód, moim dowodem jest gabaryt B i brak formularza szkody od klienta. Czy to wystarczy? Czy przypadkiem klient nie powinien zachować opakowania jako dowodu i wyslac zdjecie? Jeżeli nie to każdy przecież może mi napisać że czegoś nie dostal..
Odrzucenie reklamacji musi mieć jakieś podstawy więc musisz mieć pewność że kupujący otrzymał to co kupił.
To czy zdjęcie opakowania nie jest jednoznaczną odpowiedzią? Jeśli otrzymał foliopak to jest to oczywiste że dostał tylko jedna sztuke ( bo moje foliopaki nie mieszcza wiecej), czy brak zdjecia opakowania od niego moge uznawac za powod do odrzucenia reklamacji?
Przeciez jak otworzyl I zobaczyl 1 sztuke to powinien zrobic zdjęcie I wyslac, czy zle to rozumuem? Wyglada na umyslne zniszczenie opakowania...a co z kwestia ze ja wyslalam karton a on twierdzi ze dostal foliopak
Ja za ciebie nie podejmę decyzji o uznaniu bądź odrzuceniu reklamacji, wiesz i masz pewność> odrzucasz, nie masz>uznajesz.
@Canicula-Shop inpost waży paczki na sortowni wiec jak twoja ważył 3kg plus opakowanie w momencie wydania pracownikowi do paczkomatu to gdzie 2 kg ubyło? Druga rzecz paczkomaty mają kamerki i widać kto i co odbiera a nagrania trzymają chyba miesiąc.
@Canicula-Shop Od razu widać, że kupujący coś kręci > przecież jak zamawiam 3 kg, a dostaję 1 kg to od razu widzę, że coś jest nie tak > zgłaszam do sprzedającego, a nie palę foliopak (zresztą niezgodnie z ustawą) > potem udaję głupka.
Ewidentnie chce coś wyłudzić.
to może tak: odrzucenie reklamacji, bo wysłano 3 kg i złożenie reklamacji do inpostu, co zmusi ich - przynajmniej w teorii do spojrzenia w monitoring - z informacją, że po pozytywnym rozpatrzeniu reklamacji przez inpost, decyzja reklamacyjna zostanie zmieniona. a w międzyczasie złożenie zawiadomienia na policji o podejrzeniu wyłudzenia pieniędzy. wtedy już napewno wezmą się za monitoring....
Wyłudzić, ale ile to w przeliczeniu na kasę?
Nieduzo, kolo 100 zł. Dziekuje za pomoc. Z powodu braku dowodow zdecydowalam sie doslac brakujacy towar lub zwrocic pieniadze. Dzieki za wszystkie odpowiedzi
@Canicula-Shop Twoja decyzja, ale w ten sposób utwierdzasz kupującego o tym, że może bezkarnie kombinować i wyłudzać kasę