
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Subskrybuj
- Wycisz
- Link do posta
- Drukuj
- Zgłoś nieodpowiednią zawartość
Witam co zrobić z klientem który zgłosił niepełny produkt, produkt został do niego drugi raz wysłany nie do paczkomatu a za pośrednictwem poczty polskiej. Informacje aby dosłać go do paczkomatu dał w dniu w którym produkt został do niego już nadany. Otrzymał awizo do skrzynki, które odebrał ale nie pofatygował się po odbiór listu. Aktualnie życzy sobie aby wysłać ponownie do niego produkt, którego koszt jest niższy od 4 krotnie od kosztu wysyłek.
Co jeśli zaraz da mi negatywną opinię ?
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Subskrybuj
- Wycisz
- Link do posta
- Drukuj
- Zgłoś nieodpowiednią zawartość
@VisHumin Co jeśli zaraz da mi negatywną opinię ?
Nic, takie życie sprzedawcy na allegro 😄
Rozumiem że była to reklamacja ? czemu zmieniłeś przewoźnika, było dosłać tym samym, wiesz że na poczcie czasem czeka się godzinę na odbiór i mało komu się chce 😞
Κώστας
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Subskrybuj
- Wycisz
- Link do posta
- Drukuj
- Zgłoś nieodpowiednią zawartość
@VisHumin Dogadaj się w końcu i wyślij a i tak popełniłeś błąd, teraz się to mści. Negatyw to mimo wszystko może być, nic nie zrobisz z tym.