Autoryzacja nie powiodła się.
Odśwież stronę i spróbuj jeszcze raz.
Dzień dobry,
prowadzę sklep internetowy oraz sprzedaż allegro dla firmy w której pracuje. Kupujący kupił rękawice na podobnej aukcji:
https://allegro.pl/oferta/rekawice-robocze-powlekane-rpolicolor-dragon-r-9-9259675138
Jak widać na aukcji sprzedawane są pary rękawic, w parametrach zawarte jest, iż w komplecie znajduje się xxx par.
Sprzedający założył dyskusje, po czym rząda, żeby dostać mu resztę rękawic bo został wprowadzony w błąd.
Po wymianie kilku wiadomości nie prowadzących do niczego (kupujący upiera się przy swoim) włączyło się do dyskusji allegro (na prośbę kupującego) abym:
"Proszę sprzedającego o niezwłoczne rozpatrzenie reklamacji oraz wydanie rzeczowej i merytorycznie uargumentowanej decyzji reklamacyjnej"
Mogę prosić o pomoc?
Jak kupi 12 par wtedy tak dostanie bo będzie paczka. Jak kupił 8 to dostanie paczkę zdekompletowaną. Chyba. Wczuwam się w sprzedającego, co miał na myśli taką konstrukcją aukcji.
Wg. aukcji sprzedajesz 12 par za 4,03
Zmień w ofercie ilość par na - 1 para za 4,03 i będzie po sprawie.
@maximpreza Po sprawie będzie dopiero wtedy, jak kupujący dostanie brakujący towar.
Dokładnie tak 🙂
@VAGMati Oferta wprowadza w błąd, powinieneś uznać reklamację i poprawić ofertę.