anuluj
Pokazywanie wyników dla 
Zamiast tego wyszukaj 
Czy miało to oznaczać: 

Problem z kupującym

KREATOR-ZARY
#7 Wielbiciel#

Klientka zamówiła u nas 10 szt. worków ziemi. Napisała w dyskusji, że 2 szt. dostała inne i prosi o zwrot pieniędzy. Oczywiście przeprosiliśmy za pomyłkę (nikt tego umyślnie nie zrobił) i poprosiliśmy o zwrot tych błędnie wysłanych worków , a następnie zrobimy zwrot gotówki. Pani powiedziała, że nie zwróci nam towaru i mamy zwrócić jej pieniądze.

Do dyskusji poprosiliśmy o pomoc allegro i odpowiedź do klientki była "w przypadku zgłoszenie niezgodności towaru//reklamacji, w którym Państwa żądaniem jest zwrot środków, to po Państwa stronie jest odesłanie towaru. Sprzedawca ma prawo powstrzymać się ze zwrotem do momentu otrzymania swojego towaru."

Natomiast Pani się oburzyła i wystawiła nam negatywny komentarz w którym oczerniła również allegro!

"Nie tylko dostarczono inny produkt, ale aby zwrócić mi pieniądze, sprzedający razem z Allegro!!! chcieli wymusić na mnie pakowanie, etykietowanie i transport zwrotny - ziemi!!, totalna masakra, zamawiasz beztorfową ziemię, dostajesz zwykłą i jeszcze masz problemy. Jakim prawem - przyszło coś czego nie zamawiałam, to wywalam do kosza, a za to czego nie dostałam żądam zwrotu pieniędzy. Przecież to proste. Uwaga na tego sprzedającego, a Allegro powinno się zastanowić, bo dzięki nam funkcjonuje."

Podkreślam Jednak, żeby zwrócić Pani pieniądze za brakujące produkty, konieczne jest odesłanie towaru, który nie został zamówiony. Odesłanie towaru jest konieczne, aby jak najszybciej rozwiązać ten problem.

Czy allegro usunie taki komentarz? Czy popełniliśmy błąd?

 

oznacz moderatorów
14 ODPOWIEDZI 14

pinsplash
#21 Demiurg#

@KREATOR-ZARY przy reklamacji trzeba było wysłać własną etykietę zwrotną... fakt pakowania nikt za tą "Panią" nie zrobi. Ale to kolejna z listy "mieć towar i pieniążki"

_______
BRÓSLI
oznacz moderatorów

AlleMakijazPL
#10 Popularyzator#

nie , nie usunie ci Nic Allegro 

Nam nie uśnięto też opinii, po mimo tego, ze osoba, która wystawiła opinie ze sprzedaje podróbki co jest nie prawdą .A  3 tygodnie wcześniej, napisała mi email, ze kupi ode mnie i wystawi mi opinie 

Po mimo tego ze taki miałam dowód allegro odpisało ze nie usunie  

Daj sobie spokój i się tym nie martw Napisz odpowiedz grzeczną wyjaśnij wszystko itd. , Bo ktoś kto czyta negatywy ( nowy klient ) doda dwa do dwóch ze ten klient to po prostu Burak no 

Możesz tez zadzwonić do kupującego i wyjaśnić wszystko przez telefon 

ja z doświadczenia wiem, ze lepiej wyjaśnić na telefon jak widzisz ze ktoś jest oporny na wiedze 🙂

oznacz moderatorów

KREATOR-ZARY
#7 Wielbiciel#

Próbowaliśmy się skontaktować z Panią, ale jak się przedstawiliśmy to powiedziała, że nie będzie z nami rozmawiać i się rozłączyła. 

oznacz moderatorów

AlleMakijazPL
#10 Popularyzator#

daj spokój

buraczysko i tyle 

oznacz moderatorów

KREATOR-ZARY
#7 Wielbiciel#

A co jeśli będzie więcej takich kupujących "mieć towar i pieniążki"?

Jak allegro rozpatruje takie sytuacje? 

oznacz moderatorów

Sa_nova
Moderatorka
Moderatorka

@KREATOR-ZARY konsultuję możliwość usunięcia komentarza i wrócę z decyzją w tej sprawie. 

   Sandra
   Moderatorka
oznacz moderatorów

KREATOR-ZARY
#7 Wielbiciel#

Jaki czas oczekiwania na decyzję?

oznacz moderatorów

julienail
Była Moderatorka
Była Moderatorka

@KREATOR-ZARY, otrzymaliśmy odpowiedź, że niestety nie możemy usunąć tego komentarza. Nie usuwamy komentarzy, w których kupujący wskazuje na towar, ma prawo też podzielić się swoimi odczuciami i doświadczeniami z przebiegu transakcji.

   Julia
   Moderatorka
oznacz moderatorów

AlleMakijazPL
#10 Popularyzator#

Wow to było oczywiste ze nie usuniecie 

 

oznacz moderatorów

KREATOR-ZARY
#7 Wielbiciel#

W takim razie dlaczego allegro włączyło się do dyskusji i odpowiedź do klientki była "w przypadku zgłoszenie niezgodności towaru//reklamacji, w którym Państwa żądaniem jest zwrot środków, to po Państwa stronie jest odesłanie towaru. Sprzedawca ma prawo powstrzymać się ze zwrotem do momentu otrzymania swojego towaru."?

oznacz moderatorów

KOGIEL_T
#16 Inspirator#

@KREATOR-ZARY  niestety decyzja odmowna, bo jak napisała klientka :"Allegro powinno się zastanowić, bo dzięki nam funkcjonuje"😁

oznacz moderatorów

mdrogeria
#21 Demiurg#

@KREATOR-ZARY walnąłeś byka to było wysłać kuriera i odebrać błędnie wydany produkt , teraz Masz to na co zasłużyłeś .

oznacz moderatorów

AlleMakijazPL
#10 Popularyzator#

mdrogeria tak analizując twoje wypowiedzi  w każdym wątku to zastanawiam się co się zje..ło w Twoi zyciu 

do każdego odpisujesz opryskliwie 

dlaczego ? czy jesteś taki w życiu naprawdę nieszczęśliwy ?

Przecież pomyłki się zdarzają i tobie także 

patrząc nawet jak odpisujesz na opinie swoje negatywne to mam wrażenie ze ty nikog nie szanujesz 

burczysz na wszystko i na wszystkich 

po co tu jesteś zastanów się 

słabe zachowanie 

oznacz moderatorów

mdrogeria
#21 Demiurg#

@AlleMakijazPL tak , Masz racje ,,coś się ostatnio  zj..ło w moim życiu ,, może potrzebuję odreagować .

Czytając jednak ten wątek mam wrażenie ,że jego autor  z deka przesadza , 2 worki ziemi to nie są kosmiczne pieniądze wymagające angażowania klienta i przewoźnika , w pierwszej kolejności zaproponowałbym klientce rekompensatę  ,a jeśli to by nie przeszło oddałbym te parę złotych i zapomniał, autor wątku wybrał inną drogę i jak napisałem wcześniej otrzyma to na co zasłużył .

oznacz moderatorów