Autoryzacja nie powiodła się.
Odśwież stronę i spróbuj jeszcze raz.
Klientka zamówiła u nas 10 szt. worków ziemi. Napisała w dyskusji, że 2 szt. dostała inne i prosi o zwrot pieniędzy. Oczywiście przeprosiliśmy za pomyłkę (nikt tego umyślnie nie zrobił) i poprosiliśmy o zwrot tych błędnie wysłanych worków , a następnie zrobimy zwrot gotówki. Pani powiedziała, że nie zwróci nam towaru i mamy zwrócić jej pieniądze.
Do dyskusji poprosiliśmy o pomoc allegro i odpowiedź do klientki była "w przypadku zgłoszenie niezgodności towaru//reklamacji, w którym Państwa żądaniem jest zwrot środków, to po Państwa stronie jest odesłanie towaru. Sprzedawca ma prawo powstrzymać się ze zwrotem do momentu otrzymania swojego towaru."
Natomiast Pani się oburzyła i wystawiła nam negatywny komentarz w którym oczerniła również allegro!
"Nie tylko dostarczono inny produkt, ale aby zwrócić mi pieniądze, sprzedający razem z Allegro!!! chcieli wymusić na mnie pakowanie, etykietowanie i transport zwrotny - ziemi!!, totalna masakra, zamawiasz beztorfową ziemię, dostajesz zwykłą i jeszcze masz problemy. Jakim prawem - przyszło coś czego nie zamawiałam, to wywalam do kosza, a za to czego nie dostałam żądam zwrotu pieniędzy. Przecież to proste. Uwaga na tego sprzedającego, a Allegro powinno się zastanowić, bo dzięki nam funkcjonuje."
Podkreślam Jednak, żeby zwrócić Pani pieniądze za brakujące produkty, konieczne jest odesłanie towaru, który nie został zamówiony. Odesłanie towaru jest konieczne, aby jak najszybciej rozwiązać ten problem.
Czy allegro usunie taki komentarz? Czy popełniliśmy błąd?
@KREATOR-ZARY przy reklamacji trzeba było wysłać własną etykietę zwrotną... fakt pakowania nikt za tą "Panią" nie zrobi. Ale to kolejna z listy "mieć towar i pieniążki"
nie , nie usunie ci Nic Allegro
Nam nie uśnięto też opinii, po mimo tego, ze osoba, która wystawiła opinie ze sprzedaje podróbki co jest nie prawdą .A 3 tygodnie wcześniej, napisała mi email, ze kupi ode mnie i wystawi mi opinie
Po mimo tego ze taki miałam dowód allegro odpisało ze nie usunie
Daj sobie spokój i się tym nie martw Napisz odpowiedz grzeczną wyjaśnij wszystko itd. , Bo ktoś kto czyta negatywy ( nowy klient ) doda dwa do dwóch ze ten klient to po prostu Burak no
Możesz tez zadzwonić do kupującego i wyjaśnić wszystko przez telefon
ja z doświadczenia wiem, ze lepiej wyjaśnić na telefon jak widzisz ze ktoś jest oporny na wiedze 🙂
Próbowaliśmy się skontaktować z Panią, ale jak się przedstawiliśmy to powiedziała, że nie będzie z nami rozmawiać i się rozłączyła.
daj spokój
buraczysko i tyle
A co jeśli będzie więcej takich kupujących "mieć towar i pieniążki"?
Jak allegro rozpatruje takie sytuacje?
@KREATOR-ZARY konsultuję możliwość usunięcia komentarza i wrócę z decyzją w tej sprawie.
Jaki czas oczekiwania na decyzję?
@KREATOR-ZARY, otrzymaliśmy odpowiedź, że niestety nie możemy usunąć tego komentarza. Nie usuwamy komentarzy, w których kupujący wskazuje na towar, ma prawo też podzielić się swoimi odczuciami i doświadczeniami z przebiegu transakcji.
Wow to było oczywiste ze nie usuniecie
W takim razie dlaczego allegro włączyło się do dyskusji i odpowiedź do klientki była "w przypadku zgłoszenie niezgodności towaru//reklamacji, w którym Państwa żądaniem jest zwrot środków, to po Państwa stronie jest odesłanie towaru. Sprzedawca ma prawo powstrzymać się ze zwrotem do momentu otrzymania swojego towaru."?
@KREATOR-ZARY niestety decyzja odmowna, bo jak napisała klientka :"Allegro powinno się zastanowić, bo dzięki nam funkcjonuje"😁
@KREATOR-ZARY walnąłeś byka to było wysłać kuriera i odebrać błędnie wydany produkt , teraz Masz to na co zasłużyłeś .
mdrogeria tak analizując twoje wypowiedzi w każdym wątku to zastanawiam się co się zje..ło w Twoi zyciu
do każdego odpisujesz opryskliwie
dlaczego ? czy jesteś taki w życiu naprawdę nieszczęśliwy ?
Przecież pomyłki się zdarzają i tobie także
patrząc nawet jak odpisujesz na opinie swoje negatywne to mam wrażenie ze ty nikog nie szanujesz
burczysz na wszystko i na wszystkich
po co tu jesteś zastanów się
słabe zachowanie
@AlleMakijazPL tak , Masz racje ,,coś się ostatnio zj..ło w moim życiu ,, może potrzebuję odreagować .
Czytając jednak ten wątek mam wrażenie ,że jego autor z deka przesadza , 2 worki ziemi to nie są kosmiczne pieniądze wymagające angażowania klienta i przewoźnika , w pierwszej kolejności zaproponowałbym klientce rekompensatę ,a jeśli to by nie przeszło oddałbym te parę złotych i zapomniał, autor wątku wybrał inną drogę i jak napisałem wcześniej otrzyma to na co zasłużył .