Autoryzacja nie powiodła się.
Odśwież stronę i spróbuj jeszcze raz.
Witam czy może u was zrobił w ostatnim czasie zakupy kupujący Kristog12. Mamy problem z Panem, który twierdzi że nie dostał pełnego zamówienia. Pan w ogóle się z nami nie skontaktował tylko wystawił komentarz negatywny. Próbujemy się z nim skontaktować, nie odbiera telefonu. Po zgłoszeniu sprawy na allegro Pan usunął komentarz. Teraz piszę do nas wiadomości, że przesyłka przyszła pognieciona czego w ogóle nie chce udowodnić bo twierdzi, że wyrzucił katron. Może ktoś miał styczność z kupującym i może jakoś pomóc?
@Aleeklocki Co tu pomagać? Kupujący składa reklamację, można ją uznać lub odrzucić. Usunięty komentarz może wystawić ponownie.
Na allegro słowo kupującego jest najważniejsze tak mówi regulamin możesz go wpisać na czarną listę słowo przeciw słowu nic mu nie udowodnisz a to sprzedawca jest zawsze w plecy i to sprzedawca musi udowodnić niestety.
@mwmonety napisał: "Na allegro słowo kupującego jest najważniejsze tak mówi regulamin"
Nie znajduję takiego punktu w regulaminie. Możesz wskazać?
Ty też masz dość CZARNEJ LISTY KUPUJĄCYCH? Poprzyj pomysł!
@Client:79179573 Jako kupujący mam prawo subiektywnie oceniać sprzedawcę , -zaniżać mu noty aby mu się w przyszłości aukcje taniej kończyły a przez co on i ALLEGRO mniej zarobią,
-kupować wiele przedmiotów od jednego sprzedawcy w cenach powyżej 40 zł i każdą zamawiać oddzielną wysyłką (korzystając ze smarta) aby ALLEGRO wraz ze sprzedawcą tracili jak najwięcej na wysyłce,
-zamawiać od jednego sprzedawcy tyle towaru by uzyskać darmowego smarta a potem odstąpić od umowy zostawiając sobie ten najtańszy i cieszyć się że sprzedawca nic nie zarobił a ALLEGRO zapłaciło za wysyłkę.
To tylko niektóre moje prawa które dało mi allegro i których nie ma w regulaminie a są stosowane.
@mwmonety napisał:
"Jako kupujący mam prawo subiektywnie oceniać sprzedawcę"
Czyli zgodnie z regulaminem.
"kupować wiele przedmiotów od jednego sprzedawcy w cenach powyżej 40 zł i każdą zamawiać oddzielną wysyłką"
Nadal zgodnie z regulaminem.
"zamawiać od jednego sprzedawcy tyle towaru by uzyskać darmowego smarta a potem odstąpić od umowy zostawiając sobie ten najtańszy"
Wciąż zgodnie z regulaminem.
"To tylko niektóre moje prawa które dało mi allegro i których nie ma w regulaminie"
Akurat to wszystko jest w regulaminie. A arbitralnego przyznawania racji kupującym nie ma i nigdy nie będzie.
Ty też masz dość CZARNEJ LISTY KUPUJĄCYCH? Poprzyj pomysł!
@Aleeklocki sprzedałeś jako firma czy osoba prywatna ? złożył reklamację na brak lub uszkodzony towar ?
Jako firma, no właśnie nie złożył żadnej reklamacji. Chciałem tylko się dowiedzieć czy może u kogoś też coś kupił i czy ktoś też ma z nim taki problem.
@Aleeklocki Wiele tu opisuje się takich spraw, przyjmij do świadomości że masz obsłużyć kupującego jak najlepiej. Ocena jest jego własnym odczuciem o przebiegu transakcji.
Ja rozumiem, ale chyba jak był by w porządku to gościu odebrał by telefon i chciałby załatwić sprawę. A nie miesza się w zeznaniach, proszę o zdjęcia uszkodzonego towaru albo kartonu to twierdzi, że wyrzucił.
Jeżeli dostajesz uszkodzoną paczkę to zgłaszasz reklamacje albo właśnie do sprzedającego albo do przewoźnika a nic takiego tutaj się nie wydarzyło.
@Aleeklocki Mamy problem z Panem, który twierdzi że nie dostał pełnego zamówienia.
ale pisał że nie dostał, dosłałeś ? chyba że jesteś w stanie udowodnić że kupujący dostał wszystko 🙂
Tak jeżeli InPost sprawdził by monitoring to jestem w stanie udowodnić, że klient dostał cały zestaw po gabarycie paczki.
@Aleeklocki Na Inpost nie licz ( poszukaj tutaj o tym wątków )...
@Aleeklocki Niestety sam zostaniesz z tym problemem nikt ci nie pomoże ani tu piszący ani InPost. Nikt nie zmusi jego do odebrania telefonu i rozmowy z tobą.
@Aleeklocki napisał:
"Pan w ogóle się z nami nie skontaktował tylko wystawił komentarz negatywny."
"piszę do nas wiadomości, że przesyłka przyszła pognieciona"
"nie złożył żadnej reklamacji"
"miesza się w zeznaniach, proszę o zdjęcia uszkodzonego towaru albo kartonu to twierdzi, że wyrzucił. "
Żeby Ci pomóc musimy znać Twoją wersję wydarzeń. Zdecyduj się: Klient się z Tobą kontaktował, czy się nie kontaktował? Pisał coś o uszkodzonej przesyłce, czy nie pisał?
I po co Ci kontakt telefoniczny? Poczta elektroniczna i centrum wiadomości nie wystarczą?
Ty też masz dość CZARNEJ LISTY KUPUJĄCYCH? Poprzyj pomysł!
Napisał dobrze:
Przed wystawieniem negatywa się z nim nie skontaktował a po negatywie nie odbierał telefonów.
Po interwencji allegro usunął negatywa i pewnie zaczął pisać, że pudełko było uszkodzone. Nie złożył oficjalnie reklamacji tylko poinformował.
Na prośbę sprzedawcy o udostępnienie zdjęć opakowania twierdzi, że już go nie ma.
A teraz sedno :
Kupujący nie musi udowadniać niestety na allegro takiego czegoś. Na allegro liczy się, że o takim czymś poinformuje, nie ważne czy mówi prawdę czy też nie. Tutaj liczy się jego zadowolenie. Według allegro sam fakt, że wspomniał o tym po usunięciu negatywnej oceny jest już reklamacją. Rozpatrz ją lepiej pozytywnie lub też zapytaj klienta co jest uszkodzone i mu doślij. Być może klient kiedyś nie raz nie dwa razy trafił na nieuczciwego sprzedawcę i od razu sądzi negatywy, kto wie. Jeżeliby chciał wyłudzić od Ciebie towar to raczej najpierw by zadzwonił i żądał dosłania bo wystawi negatywa. Jak to allegro twierdzi : Prowadząc sprzedaż musisz wliczyć takie przypadki w koszta.
No właśnie źle napisał.
"Przed wystawieniem negatywa się z nim nie skontaktował" Komentarz to też forma kontaktu. Bardzo skuteczna forma. "po negatywie nie odbierał telefonów." Nie ma takiego obowiązku, są inne formy komunikacji, IMO nawet lepsze. "Po interwencji allegro usunął negatywa" Nie było żadnej "interwencji Allegro". Sprzedawca sam poprosił o usunięcie negatywa, a kupujący się zgodził. "Nie złożył oficjalnie reklamacji tylko poinformował." I to całkowicie wystarczy. Udawanie, że się nie rozumie, o co chodzi kupującemu, który zgłasza uszkodzenie paczki nie świadczy dobrze o sprzedawcy."Na prośbę sprzedawcy o udostępnienie zdjęć opakowania twierdzi, że już go nie ma." Nie ma powodów, żeby w to nie wierzyć.
"Kupujący nie musi udowadniać niestety na allegro takiego czegoś. Na allegro liczy się, że o takim czymś poinformuje, nie ważne czy mówi prawdę czy też nie. Tutaj liczy się jego zadowolenie. Według allegro sam fakt, że wspomniał o tym po usunięciu negatywnej oceny jest już reklamacją. Rozpatrz ją lepiej pozytywnie lub też zapytaj klienta co jest uszkodzone i mu doślij. Być może klient kiedyś nie raz nie dwa razy trafił na nieuczciwego sprzedawcę i od razu sądzi negatywy, kto wie. Jeżeliby chciał wyłudzić od Ciebie towar to raczej najpierw by zadzwonił i żądał dosłania bo wystawi negatywa. Jak to allegro twierdzi : Prowadząc sprzedaż musisz wliczyć takie przypadki w koszta."
True. Nie da się tego lepiej napisać.
Ty też masz dość CZARNEJ LISTY KUPUJĄCYCH? Poprzyj pomysł!
@Knowhere Spoko moja karma była zatruta.
@Knowhere Znajdź sobie jakiś wątek o grach komputerowych albo o tym, że gdzieś tam widziałeś jakąś reklamę i się tam przenieś. Tutaj rozmawiają dorośli.
Ty też masz dość CZARNEJ LISTY KUPUJĄCYCH? Poprzyj pomysł!