anuluj
Pokazywanie wyników dla 
Zamiast tego wyszukaj 
Czy miało to oznaczać: 

Problem z kupujacym który twierdzi, że oplacił przedmiot.

Client:51232855
#7 Wielbiciel#

Dzień dobry. Dnia 3 sierpnia sprzedałem swój pierwszy przedmiot na allegro. Kupujacy zakupił od mnie przedmiot na allegro lokalnie. Skoro kupił to wysłałem mu ten przedmiot i potwierdził, że dostał. Niestety nie widzę tych pieniędzy ani na allegro finanse, ani nigdzie indziej. Jest szansa, że transakcja nadal idzie pomiędzy bankami i dlatego nie mam jeszcze pieniędzy? Czy poprostu zostałem oszukany w jakiś sposób? 

 

 

oznacz moderatorów
18 ODPOWIEDZI 18

Halfrunt
#18 Luminarz#
oznacz moderatorów

Client:51232855
#7 Wielbiciel#

1 zł na minusie. Pozatym nic więcej nie jest napisane

oznacz moderatorów

Client:51232855
#7 Wielbiciel#

Najgorsze, bo to nie przedmiot za 10, 20 czy 50 zł tylko już grubo ponad 1000zł

oznacz moderatorów

Ziolko39
#21 Demiurg#

@Client:51232855 Masz dane na jakie wysłałeś i jakieś maile lub sms-y od niego > no to "komu w drogę, temu rower" i na najbliższy posterunek.

oznacz moderatorów

Client:51232855
#7 Wielbiciel#

Ale jak można kupić przedmiot i za niego nie zapłacić ? Przecież allegro robi doskonałą furtke dla złodzieji. Kupujesz to odrazu płacisz i tyle bo teraz przez taka głupia rzecz jestem ponad pół wypłaty w plecy... Tak jak mówiłem przedmiot za parę tysięcy.

oznacz moderatorów

Ziolko39
#21 Demiurg#

@Client:51232855 Niestety AL to raj dla różnej maści kombinatorów, oszustów, chaberków itp. > sprzedający też powinien "włączyć myślenie" ( a za kilka tysi na pewno) > najpierw kasa, potem wysyłka > żadne maile czy sms-y od kupującego > choćby nie wiadomo co w nich napisał.

oznacz moderatorów

Ziolko39
#21 Demiurg#

@Client:51232855 Jak nie widzisz kasy na AF, to na 99% procent dałeś się "zrobić" > teraz pozostaje Ci tylko policja > na drugi raz nic nie wysyłaj dopóki kasa nie będzie na Twoim koncie w AF

Klient niech Ci pisze, że opłacił i ze 100 razy > a Ty nic nie wysyłaj bez otrzymania najpierw kasy.

oznacz moderatorów

_HolaOla_
Moderatorka
Moderatorka

@Client:51232855 kupujący nie opłacił tego zamówienia, bo status płatności jest wciąż "w trakcie". Czy posiadasz zrzut lub zdjęcie wiadomości, w której poinformował Cię, że opłacił ten zakup? 

   Ola
   Moderatorka

_____________
Jeżeli czyjaś odpowiedź rozwiązała Twój problem, wybierz To jest rozwiązanie! 🙂
oznacz moderatorów

Client:51232855
#7 Wielbiciel#

Tam mam całą rozmowę na messengerze i dla pewności zapisałem screeny by nie usuną. 

oznacz moderatorów

Ziolko39
#21 Demiurg#
oznacz moderatorów

_HolaOla_
Moderatorka
Moderatorka

@Client:51232855 w takim razie prześlij mi proszę te zrzuty na adres spolecznosc@allegro.pl 

   Ola
   Moderatorka

_____________
Jeżeli czyjaś odpowiedź rozwiązała Twój problem, wybierz To jest rozwiązanie! 🙂
oznacz moderatorów

Client:51232855
#7 Wielbiciel#

Mam z nim kontakt i mi pisze, że przelew z zza granicy idzie od 1 do 5 dni roboczych dlatego jeszcze pewnie nie ma. Wierzyć w to ?

oznacz moderatorów

LEW433
#21 Demiurg#

Tak możliwe, a w jaki sposób płacił?

oznacz moderatorów

Client:51232855
#7 Wielbiciel#

Twierdzi, że kontem Holenderskim normalny przelew robił i powinno być wszystko ok. Mówi, że dlatego to tyle trwa

oznacz moderatorów

_HolaOla_
Moderatorka
Moderatorka

@Client:51232855 z danych w naszym systemie wynika, że kupujący wybrał przelew tradycyjny, więc może tak być. Na razie poczekaj proszę aż środki pojawią się w tej zakładce. Jak rozumiem, przedmiot już wysłałeś, więc pod tym względem już nie da się tego cofnąć. 

   Ola
   Moderatorka

_____________
Jeżeli czyjaś odpowiedź rozwiązała Twój problem, wybierz To jest rozwiązanie! 🙂
oznacz moderatorów

Client:51232855
#7 Wielbiciel#

Dokładnie przedmiot został wysłany i nie mam dostępu w żadnen sposób do niego. 

Samo to, że nie urwał kontaktu daje światełko w tunelu. Przeprasza za moje obawy porostu już raz zostałem oszukany na powyżej 500zł i sprawa została umożona "niska szkodliwość czynu niby pomimo, że to już przestępstwo. 

oznacz moderatorów

LEW433
#21 Demiurg#

@Client:51232855 Za chwile się wyjaśni, skoro tak twierdzi, nie wiem czy mu wierzyć czy nie ale skoro się odzywa. Jakby chciał Cię oszukać to by nie odpisywał, tak uważam.

oznacz moderatorów

Client:51232855
#7 Wielbiciel#

Też tak myśle. Dziękuję serdecznie za pomoc każdemu. Allegro już do niego napisało więc urywam temat. Życzę każdemu miłego weekendu.

oznacz moderatorów