Autoryzacja nie powiodła się.
Odśwież stronę i spróbuj jeszcze raz.
Witam.
Otrzymuję na maila informacje o zakupie i wpłacie. W treści jest także zaszyfrowany email kupującego.
Czasami zachodzi konieczność kontaktu z kupujących, więc jeśli próbuję wysłać maila na podany w treści email kupującego, dostaję zwrotną informację
"Twoja wiadomość do użytkownika ................... , wysłana na adres .............................. , nie mogła zostać dostarczona.
Wystąpił techniczny problem ze skrzynką pocztową odbiorcy Twojej wiadomości. Prosimy spróbować ponownie w późniejszym terminie."
O co tu chodzi? Kiedyś to było możliwe a teraz pozostaje tylko kontakt telefoniczny?
To już trzeci taki przypadek w ostatnich dniach. Allegro "coś namiesza", a żeby utrzymać wysoki poziom ocen sprzedawcy, czasami konieczny jest szybki kontakt z kupującym, żeby wyjaśnić niejasności.
@lowiec Telefonu nie posiadasz?
Genialna odpowiedź. Pytam o problem z mailem a dostaję informację o telefonie.
Proszę czytać dokładnie, to co napisałem:
"Kiedyś to było możliwe a teraz pozostaje tylko kontakt telefoniczny? "
Jeśli są maile, to po co było mieszać? Dlaczego nie mogę korzystać z maila, skoro to czasami może być wygodniejsze i bardziej komfortowe? Powinienem mieć możliwość wyboru kontaktu a nie szukać rozwiązań. Nie każdy może w danej chwili rozmawiać przez telefon a maila przeczyta kiedy będzie mógł.
Potrafię sobie poradzić w takiej sytuacji, ale chciałem zasygnalizować problem techniczny a nie prosić o rozwiązania typu "Telefonu nie posiadasz?"
Jeśli to mają być pomocne odpowiedzi, to wolę ich nie czytać. Nie komentuj moim wpisów.
@lowiecTo występuje czasami, ale losowo. Były już jakieś posty na ten temat. Jak radzi @WREDZIA-W1 - zadzwoń.
@lowiec Każdej godziny na Allegro kupujący i sprzedający wymieniają między sobą nawet 100 tysięcy maili. Na problemy techniczne ze skrzynką pocztową kupującego ciężko będzie mi zaradzić bez znajomości technicznych szczegółów problemu, ale zgodnie z zapowiedziami, od 10 marca startuje Centrum Wiadomości. Znajdziesz w nim całą korespondencję prowadzoną w ramach Allegro, na przykład wiadomości wysłane przez formularz "Pytanie do sprzedającego" oraz wszystkie maile wysyłane i odbierane z domeny allegromail.pl. Centrum Wiadomości będzie dostępne także w aplikacji mobilnej.
Maile, które Ty dostajesz od Allegro, na przykład powiadomienie o wpłacie lub zakupie oraz inne wiadomości, będziemy Ci przesyłać tak jak dotychczas - na Twoją skrzynkę e-mail. Zobaczysz je też w formie powiadomień na Allegro.
Dziękuję za konkretne informacje.
Jeśli wysyłasz maila z innego adresu e-mail niż ten przypisany do konta to taka wiadomość nie dojdzie. Chyba, że taki adres dodasz do swojego konta Allegro.
Żeby dodać adres wchodzisz w zakładkę Moje konto - Ustawienia - Twoje adresy e-mail
Po dodaniu adresu e-mail maile będą z niego dochodzić na adres w domenie @allegromail.
Dziękuję za wyjaśnienie, ale to nie wina konta e-mail. Mam taki sam e-mail od początku, czyli kilkanaście lat na allegro. Zawsze wszystko działało bez zarzutu. To się zdarza od niedawna, stąd mój wpis.
Na naszym koncie też widzimy podobny problem. Od pewnego czasu praktycznie żadne z naszych wiadomości do kupujących nie docierają. A najczęściej dotyczą... poprawienia nr telefonu.
Super Sprzedawca i klauzula niedozwolona z rejestru UOKiK we wszystkich ofertach, które tym sposobem są niezgodne z prawem i regulaminem 🙂
„Kupujący udziela pełnomocnictwa sprzedawcy do zawarcia w jego imieniu umowy z firmą wysyłkową (poczta, firma kurierska) na dostawę zamówionych artykułów pod adres wskazany w zamówieniu.”
brakuje u Sprzedawcy w regulaminie więcej rzeczy wymienionych w ustawie konsumenckiej
jako obowiązek informacyjny - jest tam 21 punktów
A o co chodzi??? Co to ma do tematu tego wątku? Co to wyjaśnia? Taki wpis dla zabawy? Nudzę się to coś napiszę?
Ty wytykasz na forum publicznym komuś (tu Allegro) błędy, ktoś inny wytyka tobie.
Chyba lepiej tak, gdzie masz szansę to poprawić, niż miałby to zgłosić do UOKiK i miałbyś do zapłacenia karę. No chyba, że wolisz rozwiązanie nr 2? 🤔
Kolego, masz w 100% rację, tylko po kilku wpisach "nie na temat" znika główny wątek. A chyba jeśli ktoś wpisuje pierwszy post, to chciałby otrzymać konkretną, rzeczową odpowiedź. Uwagi na inny temat (braki, niewłaściwe sformułowania itd) są bardzo cenne, ale często "przykrywają" główny wątek i na koniec już nie wiadomo o co chodziło na początku ...
@lowiecChodzi o to, że teraz to już będziesz musiał usunąć ten zapis. Taka to będzie zabawa.