Autoryzacja nie powiodła się.
Odśwież stronę i spróbuj jeszcze raz.
Witam,
Mamy problem z niektórymi zamówieniami które zwraca nam następujący błąd:
"Problem z nadaniem przesyłki. Skontaktuj się z nami. Pomożemy jak najszybciej"
Czy możemy prosić o pomoc i sprawdzenie gdzie leży problem?
Zamówienia z tymi błędami:
aaadf452-e459-4a51-9916-bd48a0c49e0f
2b8c6a73-4b33-47b1-ab35-d47e4bb73485
f9d14685-1d29-45bb-841b-a43b05cc1f4b
0c2c3147-1f9c-44b5-872f-77abc10e2820
Pozdrawiam
@Client:116280827 Czy numery zamówień na pewno są poprawne? Nie mogę nic wyszukać, a na koncie, z którego piszesz nie ma zamówień, więc nie mogę tego wyszukać w inny sposób.
Nie doprecyzowałem, były to UUID zamówień.
Zamówienia te są z różnych kont.
Może podeśle numery zamówień do nich będzie łatwiej:
4f410f90-7cdb-11ee-b43d-31d3b7a86574
426e3370-7c8f-11ee-a122-0f52155f788d
d6d68930-7c86-11ee-ad5c-f58364a83f29
4ddd1380-788d-11ee-afa8-01a01aa54c25
@Client:116280827 Dziękuję bardzo. Napisz proszę jeszcze, w jakim narzędziu generujesz etykiety? Czy próbowałeś przez WZA?
Etykiety generujemy przez API jeszcze starą metodą parcel-management
@Client:116280827 Sprawdź proszę, czy problem występuje również w Wysyłam z Allegro. Wtedy będę mogła przekazać zgłoszenie do Działu Technicznego. Jeśli komunikat będzie inny, również go podaj.
My jako fulfillment nie mamy możliwości generowania etykiet przez WzA tylko i wyłącznie API.
@Client:116280827 Wyjaśniam sprawę. Wrócę tutaj z odpowiedzią.
@Client:116280827 Dla kont, z których pochodzą zamówienia:
4f410f90-7cdb-11ee-b43d-31d3b7a86574
426e3370-7c8f-11ee-a122-0f52155f788d
4ddd1380-788d-11ee-afa8-01a01aa54c25
brakuje adresu w książce adresowej, która znajduje się w zakładce "ustawienia" w "Wysyłam z Allegro".