Autoryzacja nie powiodła się.
Odśwież stronę i spróbuj jeszcze raz.
Hej mam pytanie. Pani zakupiła u mnie przedmiot z allegro smart paczkomatem in post ale w zamówieniach mam płatność rozpoczęta po czym dostałam wiadomość od tej Pani takiej treści: Niestety w związku z problemem z łączem internetowym płatność nie została zrealizowana.
Proszę o przesłanie danych do przelewu lub informacje jaki inaczej możemy rozwiązać problem.
Nie bardzo wiem co teraz zrobić? Dzięki z góry za pomoc
Nie podawaj, to próba oszustwa.
Właśnie coś mi w głowie mówiło że to może być oszustwo ale wolałam dopytać bardziej doświadczonych osób.
A co teraz z zakupem? Została mi pobrana prowizja
Jak na zwykłym to zwrócą automatycznie a jak na AL to piszesz o zwrot:https://allegro.pl/pomoc/kontakt?kategoria=1b69d4ac-dd8e-4631-b724-47d66829753d&subjectId=71d604cc-a... ale kupujący może anulować płatność i ją ponowić: https://allegro.pl/pomoc/dla-kupujacych/status-platnosci/moja-platnosc-nie-zostala-zakonczona-jak-za... nie ma żadnego z tym problemu, nie potrzebuje żadnych danych poza Allegro.
Serio? Jej nie wiedziałam, że połowa staruszków w tym kraju to oszuści.... Dużo osób ma problemy z płatnościami. Starsi ludzie też sobie z tym nie radzą. Człowiek nie prosił o dane do banku tylko konto do wpłaty i wyzywanie go od razu od oszustów jest lekką przesadą. Inna sprawa że na głównym nie można mu podać, bo to będzie transakcja poza allegro i groźba blokady konta. Lepiej wytłumaczyć gdzie anulować wpłatę i jak ją ponowić...
@Xari1893 napisz, żeby anulowała płatność i opłaciła ponownie.
@Xari1893 Czy chodzi o zamówienie numer 4af796d1-3e4c-11ed-89d9-63dec1b6287b? Jeśli tak, to kupującej udało się już ponowić płatność, wszystko jest okej 🙂