anuluj
Pokazywanie wyników dla 
Zamiast tego wyszukaj 
Czy miało to oznaczać: 

problem z płatnością

Xari1893
#8 Zapaleniec#

Hej mam pytanie. Pani zakupiła u mnie przedmiot z allegro smart paczkomatem in post ale w zamówieniach mam płatność rozpoczęta po czym dostałam wiadomość od tej Pani takiej treści: Niestety w związku z problemem z łączem internetowym płatność nie została zrealizowana.
Proszę o przesłanie danych do przelewu lub informacje jaki inaczej możemy rozwiązać problem. 

Nie bardzo wiem co teraz zrobić? Dzięki z góry za pomoc

oznacz moderatorów
7 ODPOWIEDZI 7

LEW433
#21 Demiurg#

Nie podawaj, to próba oszustwa.

oznacz moderatorów

Xari1893
#8 Zapaleniec#

Właśnie coś mi w głowie mówiło że to może być oszustwo ale wolałam dopytać bardziej doświadczonych osób.

oznacz moderatorów

Xari1893
#8 Zapaleniec#

A co teraz z zakupem? Została mi pobrana prowizja 

oznacz moderatorów

LEW433
#21 Demiurg#

Jak na zwykłym to zwrócą automatycznie a jak na AL to piszesz o zwrot:https://allegro.pl/pomoc/kontakt?kategoria=1b69d4ac-dd8e-4631-b724-47d66829753d&subjectId=71d604cc-a...  ale kupujący może anulować płatność i ją ponowić: https://allegro.pl/pomoc/dla-kupujacych/status-platnosci/moja-platnosc-nie-zostala-zakonczona-jak-za...  nie ma żadnego z tym problemu, nie potrzebuje żadnych danych poza Allegro.

oznacz moderatorów

kaliszaneczka-x
#15 Entuzjasta#

Serio? Jej nie wiedziałam, że połowa staruszków w tym kraju to oszuści.... Dużo osób ma problemy z płatnościami. Starsi ludzie też sobie z tym nie radzą. Człowiek nie prosił o dane do banku tylko konto do wpłaty i wyzywanie go od razu od oszustów jest lekką przesadą. Inna sprawa że na głównym nie można mu podać, bo to będzie transakcja poza allegro i groźba blokady konta. Lepiej wytłumaczyć gdzie anulować wpłatę i jak ją ponowić...

oznacz moderatorów

Client:44052296
#21 Demiurg#

@Xari1893 napisz, żeby anulowała płatność  i opłaciła ponownie.

oznacz moderatorów

ko_alka
Była Moderatorka
Była Moderatorka

@Xari1893 Czy chodzi o zamówienie numer 4af796d1-3e4c-11ed-89d9-63dec1b6287b? Jeśli tak, to kupującej udało się już ponowić płatność, wszystko jest okej 🙂 

oznacz moderatorów