anuluj
Pokazywanie wyników dla 
Zamiast tego wyszukaj 
Czy miało to oznaczać: 

Problem z płatnościami

poszukiwacz_eu
#8 Zapaleniec#

Witam,

Od kilku dni obserwują problem z płatnościami klientów za zakupy na moich aukcjach. Kilkanaście aukcji jest nieopłaconych lub płatności są anulowane, klienci kupują ten sam towar po kilka razy i nie mogą zapłacić. Dotyczy to różnych banków i BLIKA. O co chodzi? Tracę przez to klientów, bo część rezygnuje z zakupów!

 

oznacz moderatorów
5 ODPOWIEDZI 5

nat_not
Moderatorka
Moderatorka

@poszukiwacz_eu Piszesz, że klienci nie mogą zapłacić. Kontaktowałeś się z nimi w tej sprawie? Być może problem nie dotyczy Allegro tylko banku lub połączenia z internetem. 

Kupujący, którzy mają problemy z zapłatą, powinni się z nami skontaktować bezpośrednio. Wtedy sprawdzimy czy przyczyną są błędy po naszej stronie.

 

   Natalia
   Moderatorka

_____________
Jeżeli czyjaś odpowiedź rozwiązała Twój problem, wybierz To jest rozwiązanie!
oznacz moderatorów

poszukiwacz_eu
#8 Zapaleniec#

Oczywiście, że się kontaktowałem. Problem nie dotyczy jednego banku i jakiegoś połączenia z internetem, tylko różnych banków, BLIKa czy płatności kartą. Nigdy nie miałem tylu przypadków co teraz - ok. 10 w przeciągu tygodnia. Coś jest ewidentnie  nie tak. Jeden klient kupił ten sam produkt 4 razy i ani razu nie mógł zapłacić. 

oznacz moderatorów

nat_not
Moderatorka
Moderatorka

@poszukiwacz_eu Klienci powinni się do nas zgłosić w tej sprawie bezpośrednio. Wtedy postaramy się pomóc.

   Natalia
   Moderatorka

_____________
Jeżeli czyjaś odpowiedź rozwiązała Twój problem, wybierz To jest rozwiązanie!
oznacz moderatorów

poszukiwacz_eu
#8 Zapaleniec#

A oddacie mi pieniądze za anulowane przez klientów zamówienia?

oznacz moderatorów

kostas11
#21 Demiurg#

@poszukiwacz_eu  oczywiście, odczekaj 7 dni bo tyle klient ma na zapłatę, zmień na anulowane i wystąp o zwrot prowizji 🙂

________
Κώστας
oznacz moderatorów