Autoryzacja nie powiodła się.
Odśwież stronę i spróbuj jeszcze raz.
Witam od dziś rana nie mogę pobrać ofert w celu zaktualizowania stanów. Jak sobie z tym poradzić ?
@MrowkaGrodzisk poproszę o zrzut ekranu na którym widoczny jest cały ekran (wraz z paskiem z adresem oraz godziną i datą).
@MrowkaGrodzisk ok, dziękuję! Przekazałam zgłoszenie do Działu technicznego, dam znać, gdy otrzymam odpowiedź.
Nadal problem nierozwiązany. Od dwóch dni sprzedaje rzeczy których nie mam na stanie bo nie można zaktualizować oferty. Klienci się wkurzają, ja muszę oddawać pieniądze i jeszcze za to co od niektorych dostane negatywa. Proszę o zadziałanie w tym temacie.
@MrowkaGrodzisk przepraszam, że czekałeś. Ale potrzebujemy zrzutu pełnego ekranu, bez tego okna dotyczącego wycinania na środku.