Autoryzacja nie powiodła się.
Odśwież stronę i spróbuj jeszcze raz.
Dzień dobry,
mam pewien problem który nastąpił dziś, zostały ściąnięte pieniądze za paczki niestandard oraz ostrożnie, gdzie ja takich paczek nie wysyłam, wysyłam tylko w standardzie, więc z jakiej racji zostało to pobrane? proszę moderatorów o wyjaśnienie tej sprawy oraz co mam zrobić w tej sytuacji
@criscarcomponent daj numer zamówienia i paczki
@RaBarbar_ka @MiMary @w_kiwi @ko_alka @la_nika @ayo80 @nat_not @_HolaOla_
@criscarcomponent jaki masz kod dopłaty ? jak było wysłane i wymiary paczki ? reklamację możesz złożyć allegro 🙂
Kod:
PP_N3_OSTROZNIE oraz PP_N4_PRZES_NSTAND gdzie w standardzie się mieszczą moje paczki
dodatkowo nawet nie zaznaczam ostrożnie przy żadnej paczce
@criscarcomponent a coś naklejasz dostawowo prócz etykiety?? Kształty regularne?
nie, tylko etykieta nic więcej
kształt regularny, to nie wiem skąd w ogóle te opłaty
Mało tego kwota za paczki została pobrana aż 3 razy , 2x za wysyłkę oraz raz za naklejkę ostrożnie
witamy w klubie okradanych przez Dxx i innych współpracujących z Allegro.
Dołączyła Poczta Polska, która to cieniutko przędzie. Uratują kwartał fikcyjnymi dopłatami
[ hihi haha ].
@criscarcomponent Dziwne ,, jak wspópracuję z Pocztą 15 lat miałem tylko 1 dopłatę ,ale to moja wina bo puściłem walec / dla nie obeznanych - figura geometryczna /, nigdy ,nic poza tym jednym przypadkiem .
(edit)
Jakiś moderator się odniesie?
@criscarcomponent jakim kanałem nadawałeś paczki WzA czy EN ?
@criscarcomponent jes tylko jedna możliwość , musisz sprawdzić w kartach nadań nadając przez Wza sprawdzisz tu / szczegóły / https://allegro.pl/moje-allegro/sprzedaz/wysylam/lista-przesylek lub w EN rozwijając pozycję , znajdziesz ją szybko za pomocą numeru przesyłki .
Prawdopodobnie masz źle ustawiony szablon w EN , nie wiem jak jest w WzA i z automatu wchodzi Ci usługa ,, ostrożnie ,, a skoro jest zlecona Poczta nalicza opłatę .
@la_nika popraw byka , bo mnie w oczy kole .
@la_nika 😀
@criscarcomponent konieczne będzie złożenie reklamacji do przewoźnika, ponieważ tylko oni mogą to wyjaśnić. Pełnomocnictwo pobierzesz w zakładce Ustawienia dostawy na Twoim koncie Allegro. Wystarczy, że na dole strony klikniesz [pobierz pełnomocnictwo].
Reklamację możesz złożyć na kilka sposobów:
- przez formularz na stronie Poczty Polskiej
- pisemnie na druku reklamacyjnym dostępnym w każdej placówce pocztowej
- przez E-Nadawcę.