Autoryzacja nie powiodła się.
Odśwież stronę i spróbuj jeszcze raz.
Zamawiając z Wysyłam z Allegro przesyłkę InPost w podsumowaniu zaznaczam "bez podjazdu kuriera" natomiast przesyłka jest zamawiana jako "odbiór przez kuriera". Potwierdza to etykieta, gdzie jest zaznaczona ta opcja i nie mogę jej wysłać z paczkomatu i paczkopunktu. O co chodzi?
@greentajm Czy w managerze paczek InPost po zaznaczeniu przesyłki nie mogłeś zmienić sposobu nadania?
Nie sprawdzałem, rozmawiałem telefonicznie z InPostem i powiedziano mi, że nie mogę nic zrobić z tymi przesyłkami ponieważ są Smart. Mogę wysyłać z Managera Paczek InPost, ale to dodatkowe działania. Chcę wysyłać prawidłowo z Wysyłam z Allegro. Czy ktoś już zgłaszał taki problem?
@greentajm Podeślij mi proszę numer przykładowego zamówienia, w którym zaznaczyłeś opcję "bez podjazdu kuriera", a mimo to widniała informacja o odbiorze paczki przez kuriera. Prześlę tę sprawę do odpowiedniego zespołu.
W sumie miałem 4 takie przesyłki, m. in. 643300959243600111384751. Pozostałe musiałbym zlokalizować z 9 i 10 lutego.
@greentajm Żeby nadać przesyłkę w Paczkomacie, musisz zaznaczyć opcję "Dostarczę przesyłkę do Paczkomatu". Teraz zaznaczasz opcję "Bez podjazdu kuriera" - a to oznacza, że można zamówić podjazd później (ale nie trzeba), lub można nadać w oddziale InPost.
Witam
Chcę nadawać w PaczkoPunkcie, a nie w Paczkomacie.
Przesyłki Smart drukuję z Managera Inpost, a dziś 2 przesyłki Allegro Kurier InPost nie Smart po zaznaczeniu odpowiednich opcji tj. "bez podjazdu kuriera" zostały wydrukowane z informacją: "Kliencie zamów kuriera po paczkę" i nie przyjęte w PaczkoPunkcie.
Jutro spróbuję zaznaczyć "Dostarczę przesyłkę do Paczkomatu" i zobaczymy czy PaczkoPunkt je przyjmie.
Pozdrawiam.