Autoryzacja nie powiodła się.
Odśwież stronę i spróbuj jeszcze raz.
Czy czas wysyłki brany jest pod uwagę z momentu zakupu, czy zapłaty za towar? Dziś klient dokonał zakupu w moim sklepie. Czas wysyłki mam ustawiony natychmiast. Nie mam jednak zapłaty za towar, na co klient ma 7 dni. Jurto idę na planowy pobyt do szpitala na badania, dlatego dziś wieczorem zmienię czas wysyłki na 7 dni (podejrzewam, że tyle będę w szpitalu). I teraz moje pytanie. Jeśli klient zapłaci jutro, to jestem zobowiązana wysłać towar wg czasu wysyłki ustawionego w momencie zakupu (natychmiast), czy w momencie zapłaty (7dni)?
@wiki0441 Podejrzewam ze "luka allegro". Czas się liczy od zapłaty. Ale warunków aukcji nie możesz zmieniać więc po zapłacie powinieneś wysłać natychmiast.
@ko_alka @mr_oma @la_nika @nat_not @_HolaOla_ - czy system taką sytuację przewidział?
ps np może być też mutacja. Klient wygrywa licytację, ma na zapłatę 30 dni. po 14 dniach Sprzedajacy ma urlop. I w czasie tego urlopu kupujacy płaci. Co wtedy?
@wiki0441 Cześć. Towar wyślij dopiero, kiedy otrzymasz za niego zapłatę. Jeśli do wieczora kupujący nie zapłaci, to napisz skontaktuj się z nim i wyjaśnij całą sytuację. Być może kupujący zdecyduje się anulować zamówienie.
@ko_alka ale to nie jest odpowiedź na zadane pytanie. Czy wszyscy na Allegro macie wpojone, by w razie trudnego pytania nie odpowiadać na temat, tylko lać wodę?
P.S.
Tak tylko przy okazji się przypominam w temacie mojego pytania odnośnie cennika DTS/Zadbano.
@medalik_2009 Czas liczy się od zapłaty i taka odpowiedź już padła.
PS
Rozmawiałam dzisiaj z przedstawicielem Zadbano. Wciąż wyjaśniamy pewne kwestie. Otrzymasz swoją odpowiedź 🙂
@wiki0441
Nie czekaj do wieczora jak "radzi" @ko_alka
Skontaktuj się z Kupującym jak najwcześniej.
Nie ma pewności, że uzyskasz kontakt natychmiast po pierwszej próbie, a Ty jutro będziesz już w szpitalu.
Kupujący płaci natychmiast albo ... w sobie tylko znanym czasie. Nie znając Twoich planów być może zaplanował sobie coś innego na najbliższe dni.
@wiki0441
Deklarowany czas wysyłki liczy się od momentu: zapłaty - dla płatności "z góry" lub zakupu - dla płatności "za pobraniem".
Najlepiej skontaktuj się z Kupującym i poinformuj go o spodziewanej zmianie Twojej dostępności
Rozmawiałam z Panią, zapłaciła tradycyjnym przelewem na konto PayU, więc nie wiem, ile czasu zajmie księgowanie ich. Klientka nie ma problemu z wysyłką za tydzień (jak wrócę ze szpitala), ale obawiam się, że ta wysyłka mimo ustalenia z klientem i zapłaty z opóźnieniem nie polepszy mojej jakości sprzedaży. Dziękuję wszystkim za pomoc.
@wiki0441
To nie jest "Twoja jakość sprzedaży", tylko subiektywna ocena wystawiona przez Allegro "Twojej jakości sprzedaży".
Najważniejsze zdrowie.
Jeżeli sprawę z Klientką masz już uzgodnioną (i potwierdzoną przez nią chęć zakupu) to w zasadzie możesz spakować towar, wyposażyć go w etykietę adresową, wprowadzić numer przesyłki do Allegro i ... czekać z wydaniem kurierowi (lub np. przekazaniem do paczkomatu) niezwłocznie po uzyskaniu potwierdzenia wpływu zapłaty.
Może ten "drobiazg" jesteś w stanie komuś powierzyć ?