anuluj
Pokazywanie wyników dla 
Zamiast tego wyszukaj 
Czy miało to oznaczać: 

Problem z rozpoznaniem etykiety zwrotnej DPD

WarsztatNadruku
#10 Popularyzator#

@w_kiwi @ko_alka @la_nika @nat_not @_HolaOla_  

Dzień dobry 

 

W dniu dzisiejszym klient otworzył dyskusję, poniżej przeklejam treść wiadomości

"Opis problemu: Dzień dobry, etykieta zwrotna nie została rozpoznana w punkcie DPD, proszę o wygenerowanie nowej."

Nick klienta: JohnnyWarhead

 

Pierwszy raz mamy taką sytuację, proszę o informację co mamy z tym obecnie zrobić.  

oznacz moderatorów
2 ODPOWIEDZI 2

nat_not
Moderatorka
Moderatorka

@WarsztatNadruku Rozumiem, że etykietę klient wygenerował w zakładce Allegro? Napisz mu, żeby skontaktował się z nami bezpośrednio przez formularz. Konsultanci mu pomogą.

   Natalia
   Moderatorka

   Dołącz do naszych licytacji charytatywnych dla powodzian.
   Razem możemy więcej!
oznacz moderatorów

WarsztatNadruku
#10 Popularyzator#

Wydaje mi się, że tak. Przekopiowałam do Państwa całą wiadomość od klienta 🙂

 

oznacz moderatorów