anuluj
Pokazywanie wyników dla 
Zamiast tego wyszukaj 
Czy miało to oznaczać: 

Problem z ustawieniem wypłat

zezygzak
#7 Wielbiciel#

Dzień dobry, mam problem z ustawieniem konta do wypłat dla nowego użytkownika.

Przeszedłem 80% konfiguracji sprzedaży i utknąłem przy etapie 5. aktywuj wypłaty środków. Po kliknięciu linku kontynuuj pod hasłem potwierdź dane swojej firmy, przekierowuje mnie na stronę Ustaw wypłaty środków Jak uruchomić wypłaty? Klikam link przejdź do ustawień wypłat po czym otwiera się nowa karta Ups, nic tu nie ma Ta strona nie istnieje. Mogliśmy ją usunąć lub przenieść. Jeśli chcesz poznać szczegóły, skorzystaj z pomocy.  kod błędu 404.

Jak w takim przypadku skonfigurować numer konta, żeby wypłacić środki?

Proszę o pomoc.

 

oznacz moderatorów
9 ODPOWIEDZI 9

LEW433
#21 Demiurg#
oznacz moderatorów

zezygzak
#7 Wielbiciel#

Przejrzałem informacje zawarte w linku, ale dalej nie rozwiązało to mojego problemu. Za każdym razem wyskakuje info o braku strony  i nie mam możliwości dodania numeru konta czy zrobienia jakiegokolwiek przelewu weryfikacyjnego. 

oznacz moderatorów

LEW433
#21 Demiurg#

Poprzednie kroki tak jak piszesz masz zaakceptowane? @N_Nitka28 @RaBarbar_ka @MiMary @w_kiwi @la_nika @ayo80 @nat_not @_HolaOla_  

oznacz moderatorów

zezygzak
#7 Wielbiciel#

tak wszystkie kroki zaakceptowane. 

IMG_3177.png

oznacz moderatorów

ayo80
Moderatorka
Moderatorka

@zezygzak proszę Cię o wyczyszczenie pamięci podręcznej i plików cookie. Jest to zalecane przez nas rozwiązanie, ponieważ zapisane dane w pamięci przeglądarki są czasami powodem takich sytuacji.

   Paula
   Moderatorka

   Dołącz do naszych licytacji charytatywnych dla powodzian.
   Razem możemy więcej!
oznacz moderatorów

zezygzak
#7 Wielbiciel#

Dzień dobry, pliki cookie usunięte zmieniona przeglądarka, próba aktywacji w telefonie i na innym komputerze nie powiodła się. Za każdym razem ten sam problem 

IMG_3190.png

IMG_3193.png

oznacz moderatorów

sklep_solpio
#12 Orędownik#

beka, że każdy problem u nich na serwisie to proszenie o wyczyszczenie ciasteczek 😄

oznacz moderatorów

w_kiwi
Moderatorka
Moderatorka

@zezygzak Proszę, dodaj zrzuty całego ekranu z przeglądarki komputerowej. Zrzuty powinny obejmować cały ekran wraz z paskiem adresowym przeglądarki, datą i godziną. Zgłoszę to do Działu Technicznego. 

@sklep_solpio To nie beka, tylko częste rozwiązanie problemu. 😉

   Wiktoria
   Moderatorka

   Dołącz do naszych licytacji charytatywnych dla powodzian.
   Razem możemy więcej!
oznacz moderatorów

zezygzak
#7 Wielbiciel#

osp zdj 4.jpgosp zdj 3.pngosp zdj 2.png  osp zdj 1.jpgZgłosiliśmy tą sprawę przez wiadomość do allegro ale odpowiedzią była instrukcja i link do zakładki ustawienia wypłat, który i tak nie działa.

oznacz moderatorów