Autoryzacja nie powiodła się.
Odśwież stronę i spróbuj jeszcze raz.
Dzień dobry, mam problem z ustawieniem konta do wypłat dla nowego użytkownika.
Przeszedłem 80% konfiguracji sprzedaży i utknąłem przy etapie 5. aktywuj wypłaty środków. Po kliknięciu linku kontynuuj pod hasłem potwierdź dane swojej firmy, przekierowuje mnie na stronę Ustaw wypłaty środków Jak uruchomić wypłaty? Klikam link przejdź do ustawień wypłat po czym otwiera się nowa karta Ups, nic tu nie ma Ta strona nie istnieje. Mogliśmy ją usunąć lub przenieść. Jeśli chcesz poznać szczegóły, skorzystaj z pomocy. kod błędu 404.
Jak w takim przypadku skonfigurować numer konta, żeby wypłacić środki?
Proszę o pomoc.
Przejrzałem informacje zawarte w linku, ale dalej nie rozwiązało to mojego problemu. Za każdym razem wyskakuje info o braku strony i nie mam możliwości dodania numeru konta czy zrobienia jakiegokolwiek przelewu weryfikacyjnego.
Poprzednie kroki tak jak piszesz masz zaakceptowane? @N_Nitka28 @RaBarbar_ka @MiMary @w_kiwi @la_nika @ayo80 @nat_not @_HolaOla_
tak wszystkie kroki zaakceptowane.
@zezygzak proszę Cię o wyczyszczenie pamięci podręcznej i plików cookie. Jest to zalecane przez nas rozwiązanie, ponieważ zapisane dane w pamięci przeglądarki są czasami powodem takich sytuacji.
Dzień dobry, pliki cookie usunięte zmieniona przeglądarka, próba aktywacji w telefonie i na innym komputerze nie powiodła się. Za każdym razem ten sam problem
beka, że każdy problem u nich na serwisie to proszenie o wyczyszczenie ciasteczek 😄
@zezygzak Proszę, dodaj zrzuty całego ekranu z przeglądarki komputerowej. Zrzuty powinny obejmować cały ekran wraz z paskiem adresowym przeglądarki, datą i godziną. Zgłoszę to do Działu Technicznego.
@sklep_solpio To nie beka, tylko częste rozwiązanie problemu. 😉
Zgłosiliśmy tą sprawę przez wiadomość do allegro ale odpowiedzią była instrukcja i link do zakładki ustawienia wypłat, który i tak nie działa.
@zezygzak Zespół techniczny usunął już błąd, który powodował problem na Twoim koncie. Sprawdź teraz czy strona wyświetli się poprawnie. Jeśli nieprawidłowości nadal występują, daj znać.
jeszcze nie zauważyłem na forum, żeby ktoś po wyczyszczeniu ciasteczek miał problem z głowy 🙂