Autoryzacja nie powiodła się.
Odśwież stronę i spróbuj jeszcze raz.
Dlaczego dostałem wiadomość od pay u żeby wysłał dodatkowe dane żeby mogli mi odesłać pieniądze które wysłałem do weryfikacji konta allegro żebym mógł rzeczy wystawiać a nadal nie zweryfikowali mi te konto i mógł wystawiać rzeczy na allegro lokalnie proszę o odpowiedź robiłem werifakcje przez revolut @w_kiwi @ko_alka @la_nika @nat_not @_HolaOla_
I jak z tym potwierdzeniem konta bo już zwrot tych 5zl dostałem @w_kiwi @ko_alka @la_nika @nat_not @_HolaOla_
@Client:119299803 Tak jak pisałam Ci już wyżej kilka razy. Aktywacja konta trwa około 3 dni robocze. Aktywacja wypłat trwa od 3 do 5 dni roboczych. Ten termin jeszcze nie minął.
3 dni minęły przecież już minęły nawet 4 dni od wysłania 1 przelewu @w_kiwi @ko_alka @la_nika @nat_not @_HolaOla_ więc jak to możliwe?
Okej to czekam ale dziwne ze nadal konta mi nie zwerifkiowaliscie mimo zwrotu kasy ale jutro już powinno napewno być w takim razie czekam @w_kiwi @ko_alka @la_nika @nat_not @_HolaOla_
@w_kiwi@ko_alka@la_nika@nat_not@_HolaOla_ dostałem zwrot wysłanej kwoty 3 dni minęły z kontem nadal nic w jakim etapie moja werifikacja jest
@Client:119299803 Dostałam odpowiedź, że przelew, który zleciłeś, jest nieprawidłowy. Zleciłeś przelew z początkiem PL, a przelew weryfikacyjny można zrealizować na dwa sposoby:
1. PRZELEW Z RACHUNKU ZAGRANICZNEGO
Po ustawieniu odpowiednio danych do wypłat warto wykonać przelew w EUR. Wtedy przelew zostaje wysłany z rachunku, który zadeklarowany jest w Ustawieniach wypłat (czyli poprawny rachunek zagraniczny z początkiem LT / FR / GB), jednak Operator nie jest w stanie go automatycznie zaksięgować, bo jest w EUR - inna kwota niż 1,01 zł.
Proszę w tym wypadku o przesłanie potwierdzenia przelewu bezpośrednio po zleceniu przelewu.
Potwierdzenie przelewu można wygenerować standardowo w aplikacji Revolut i powinny się na nim znajdować dane właściciela rachunku i rachunek zagraniczny.
2. PRZELEW Z RACHUNKU TECHNICZNEGO PL
Można zrealizować przelew weryfikacyjny w walucie PLN. Wtedy przelew przychodzi z rachunku technicznego Revolut, którego nie jesteś właścicielem.
Minimalna kwota przelewu to może być 2, 5 lub 8 zł.
Do zgłoszenia ręcznej aktywacji takiego rachunku do wypłat potrzebuję wtedy potwierdzenie przelewu lub wyciągu z konta Revolut, na którym będą widoczne 3 poniżej wymienione informacje:
• Dane właściciela rachunku
• Numer z którego przyszedł przelew (techniczny PL)
• Numer przypisany do konta (zagraniczny LT,GB).
Instrukcja jak pobrać WYCIĄG Z KONTA znajduje się na stronie pomocy przygotowanej przez Revolut: https://help.revolut.com/pl-PL/help/profile-and-plan/managing-my-account/account-confirmation
@w_kiwi@ko_alka@la_nika@nat_not@_HolaOla_ przez ten guzik co jest pokazany na zdjęciu werifikowałem i żadnego błędu nie zrobiłem czytałem o tym dużo jak to zrobić itp więc nie wiem czemu nie ma mojego przelewu był on na 1 euro więc coś koło 4zl może w tej kwocie poszukaj przelewu i moje imię to Radosław [edytowano] jak znajdziesz to proszę o werifikacje bo mam kilka rzeczy na sprzedaż ale narazie nadal nic nie mogę wystawić
@Client:119299803 w imieniu Oli wracam z informacjami, Twoje konto jest aktywne.
Natomiast żeby aktywować wypłaty musisz wykonać kolejny przelew, a jeżeli chce to zrobić z Revoluta to tylko i wyłącznie jako bank zagraniczny.
Tutaj więcej informacji na ten temat.