anuluj
Pokazywanie wyników dla 
Zamiast tego wyszukaj 
Czy miało to oznaczać: 

Terminowe odpowiedzi na wiadomości klientów

Client:61455079
#8 Zapaleniec#

Dzień dobry,

Co wlicza się w terminowe odpowiedzi klientom : pytanie o przedmiot, pytanie o zakup, dyskusje, poprostu mejl od kupującego który w odpowiedzi na automatyczny mejl że zakupił coś na allegro wysłał potwierdzenie przelewu ?

 

@w_kiwi@ko_alka@la_nika@nat_not@_HolaOla_  

oznacz moderatorów
7 ODPOWIEDZI 7

LEW433
#21 Demiurg#

To wszystko co przechodzi przez Allegro, centrum wiadomości i dyskusja: https://allegro.pl/pomoc/dla-sprzedajacych/jakosc-mojej-sprzedazy/jak-przyznajemy-punkty-w-kazdej-z-...

oznacz moderatorów

Client:61455079
#8 Zapaleniec#

Po jakim czasie wyświetli mi się gdziekolwiek że nie odpowiedziałem na jakąś wiadomość, czy po 24h spadną mi np. punkty za tą kategorie w jakości sprzedaży ?

oznacz moderatorów

LEW433
#21 Demiurg#

Liczone są codziennie z wyjątkiem sobót i niedziele z ostatnich 30dni więc tak jak nie będzie odpowiedzi w ciągu 14godz to Ci spadnie jakość:

W tej mierze sprawdzamy procent pytań od klientów i wiadomości w Dyskusjach z ostatnich 30 dni, na które klienci otrzymali od Ciebie odpowiedź w ciągu 24 godzin.

Jeśli w ostatnich 30 dniach nie masz pytań od klientów i wiadomości w Dyskusjach, nie dostaniesz punktów w tej mierze. Przyznamy Ci je w miarach: Brak pytań od klientów i Brak wiadomości w Dyskusjach.

W tym procencie uwzględniamy:

  • wiadomości i Dyskusje, w których Twój czas na odpowiedź już minął. Nie bierzemy pod uwagę tych, na które możesz jeszcze odpowiedzieć w regulaminowym czasie.
  • wiadomości, które klienci wysłali przez opcję Zadaj pytanie dostępną na stronie oferty
  • Twoje odpowiedzi, które zostały udzielone mejlowo (na zaszyfrowany adres mejlowy klienta o domenie @allegromail.pl) lub przez Centrum Wiadomości.
Jak liczymy punkty
  • Otrzymasz 4 punkty za każdy 1% powyżej 90% terminowych odpowiedzi. Maksymalnie możesz uzyskać 40 punktów za 100% terminowych odpowiedzi.
  • Odejmiemy 5 punktów za każdy 1% poniżej 90% terminowych odpowiedzi.

Czasu odpowiedzi na pytania klientów i wiadomości w Dyskusjach nie liczymy w soboty, niedziele i dni ustawowo wolne od pracy – zgodnie z polskim kalendarzem. Na te wiadomości możesz odpowiedzieć:

  • w poniedziałek do 00:00 – jeśli kupujący wyśle wiadomość/pytanie w sobotę lub niedzielę
  • w najbliższym dniu roboczym do 00:00 – jeśli kupujący wyśle wiadomość/pytanie w dzień ustawowo wolny od pracy.
Przykład
oznacz moderatorów

Client:61455079
#8 Zapaleniec#

W zakładce Jakość Sprzedaży pobrałem raport dotyczący podpunkty o terminowych odpowiedziach na wiadomości klientów. W tym raporcie mam tylko wiadomość o 5 pytaniach z ok. 2 tygodni a takowych było o wiele więcej ok.20 czemu nie są one uwzględnione w raporcie ?

oznacz moderatorów

la_nika
Moderatorka
Moderatorka

@Client:61455079 odpowiedzi w dyskusjach to jedna miara w Jakości sprzedaży, natomiast do Terminowych odpowiedzi na pytania kupujących liczą się odpowiedzi na pytania zadane z poziomu ofert przez "Zadaj pytanie". 
Odejmiemy 5 punktów za każdy 1% poniżej 90% terminowych odpowiedzi. Punkty są przeliczane codziennie, a czasu odpowiedzi na pytania klientów i wiadomości w Dyskusjach nie liczymy w soboty, niedziele i dni ustawowo wolne od pracy – zgodnie z polskim kalendarzem. Na te wiadomości możesz odpowiedzieć:

  • w poniedziałek do 00:00 – jeśli kupujący wyśle wiadomość/pytanie w sobotę lub niedzielę
  • w najbliższym dniu roboczym do 00:00 – jeśli kupujący wyśle wiadomość/pytanie w dzień ustawowo wolny od pracy.

Liczymy też średni czas odpowiedzi. W tej mierze punkty zdobędziesz, jeśli Twój średni czas odpowiedzi wyniesie mniej niż 24 godziny. Za każdą pełną godzinę poniżej 24 godzin uzyskasz 5 punktów. Maksymalnie możesz zdobyć 100 punktów. Nie przyznajemy punktów ujemnych w tej mierze.
Tutaj znajdziesz więcej informacji na ten temat. 

   Monika
   Moderatorka
oznacz moderatorów

Client:61455079
#8 Zapaleniec#

Czyli w przypadku braku odpowiedzi w ciągu 24h , już po 24 h będę widzieć że przeoczyłem jakąś wiadomość ?

oznacz moderatorów

la_nika
Moderatorka
Moderatorka

@Client:61455079 nie, ponieważ dane są przeliczane codziennie, ale z jednodniowym opóźnieniem, więc trochę później zobaczysz spadek w jakości niż od razu, gdy miną 24h od braku odpowiedzi. 

   Monika
   Moderatorka
oznacz moderatorów