anuluj
Pokazywanie wyników dla 
Zamiast tego wyszukaj 
Czy miało to oznaczać: 

Problem z weryfikacją konta do wypłat / wspólny ROR w banku

MAMY ROZWIĄZANIE!
pama7711
#7 Wielbiciel#

Dzień dobry,

szukam pomocy w rozwiązaniu problemu. Posiadam środki na allegro do wypłaty, aby to zrobić muszę zweryfikować konto do wypłat. Wykonałem przelew, jednak weryfikacja została odrzucona. Posiadam wspólny rachunek w Banku Pocztowym, z którego został wykonany przelew weryfikacyjny. Wczoraj otrzymałem odpowiedź na maila:  

"Twoje dane do wypłat zostały odrzucone. Jeśli przelałeś 1,01 zł na rachunek, całą kwotę zwrócimy na Twój rachunek bankowy.

Dane, które otrzymaliśmy z banku, są niezgodne z danymi, które podałeś w formularzu aktywacji konta do wypłat. Środki możemy wypłacać tylko właścicielowi konta Allegro na jego prywatny rachunek bankowy lub na rachunek jego firmy będącej jednoosobową działalnością gospodarczą."

W jaki sposób mogę się odwołać od takiej decyzji? Mogę udostępnić umowę o zawarciu rachunku, na której jasno widać, że jestem współwłaścicielem konta. 

PS. sprawa dotyczy weryfikacji PayU, weryfikacja Przelewy24 jest wciąż w trakcie. Z góry dziękuję za pomoc.

oznacz moderatorów
5 ODPOWIEDZI 5
xyz96
#21 Demiurg#

@pama7711 Co to znaczy "wspólny rachunek"? Jeśli masz rachunek bankowy wspólnie z żoną, dodaj do konta Allegro żonę; https://allegro.pl/pomoc/dla-kupujacych/dane-i-ustawienia-konta/z-kim-moge-miec-wspolne-konto-D5AgVl... i ponownie wykonaj przelew weryfikacyjny. 

Z góry dziękuję.

oznacz moderatorów
pama7711
#7 Wielbiciel#

Wspólny rachunek oznacza Rachunek Oszczędnościowo Rozliczeniowy w banku, w którym równorzędnymi właścicielami jestem ja i syn. Z tego rachunku został wykonany przelew weryfikacyjny, który został odrzucony. A w myśl regulaminu: 

"...

  1. Uzupełnij niezbędne dane:

    • wpisz swoje dane i numer swojego rachunku bankowego - musisz być właścicielem lub współwłaścicielem rachunku, który podajesz
    • ustal sposób i terminy wypłat
    • wybierz, jakie powiadomienia dotyczące wypłat chcesz otrzymywać...."

https://allegro.pl/pomoc/dla-sprzedajacych/konfiguracja-konta-do-wyplat/jak-aktywowac-usluge-payu-w-...

oznacz moderatorów
nat_not
Moderatorka
Moderatorka

@pama7711 Kluczowe jest to jakie dane przekazuje bank z przelewem. Jeśli podaje wyłącznie dane Twojego syna, rachunek zostaje odrzucony. Myślę, że właśnie tak było w zgłoszonym przypadku. Napisz w tej sprawie przez formularz. Być może dosłanie dokumentów rozwiąże problem.

   Natalia
   Moderatorka
oznacz moderatorów
AdamSmak
#11 Animator#

Nie rozumiem potrzeby weryfikacji rachunku bankowego na potrzeby zwrotów z Allegro i ogranicza to prawa użytkowników w dysponowaniu swoimi środkami.

Odwoływanie się do bezpieczeństwa przebiegu transakcji to jakiś bełkot który usprawiedliwiać ma takie, a nie inne wymagania i tak się składa, że tysiące przelewów wykonałem, a do głowy mi nie przyszło aby wymagać udokumentowania praw do konta, gdziekolwiek środki przelewałem. Czy to był sklep, urząd czy osoby prywatne i zastanawiam się czy pracownicy Allegro wykonując prywatnie przelewy, też żądają dokumentowania praw do konta czy to tylko skrzywienie zawodowe objawiające się jedynie w pracy? Miliony są miejsc w których numer rachunku bankowego wystarczy podać/napisać i to wystarczy do przelewu. Być może brzmi to niewiarygodnie ale proszę mi dać wiarę, że to działa i tak samo bezpiecznie jak przelew na konta z udokumentowanym i zweryfikowanym do niego prawem.

oznacz moderatorów
Client:33966356
#1 Nowicjusz#

Mam ten sam problem. Wspólny rachunek, imię męża jest jako właściciela co allegro weryfikując moje dane odrzuca, bo nie jestem moim mężem. Konto jest wspólne a link podany w wiadomości : 

 https://allegro.pl/pomoc/dla-kupujacych/dane-i-ustawienia-konta/z-kim-moge-miec-wspolne-konto-D5AgVl... i ponownie wykonaj przelew weryfikacyjny. 

nie istnieje, więc nie mogę go dopisać. Wisi mi ponad 500 zł i nie mam do nich dostępu. Jak otrzymujecie ode mnie pieniądze z tego samego konta to jakoś nie macie problemu, że nazwa użytkownika nie jest pod tym samym imieniem (nazwiskiem już tak) a wypłacić pieniądze to już jakiś duży problem. Zróbcie przelew manualnie na podane konto skoro mamy te same nazwiska z mężem. Client:33966356

oznacz moderatorów