Autoryzacja nie powiodła się.
Odśwież stronę i spróbuj jeszcze raz.
Dzień dobry, nie dawno sprzedałam przedmiot i chciałam wypłacić pieniądze na konto bankowe lecz tą operację przerwała weryfikacja która nie powiodła się dwa razy. Podałam zgodne dane z karty jak i z dowodu osobistego a weryfikację nadal zostają odrzucane. Pisałam do supportu lecz żadnej odpowiedzi. Moje pieniądze są zamrożone a ja nadal nie wiem co zrobić. Proszę o pomoc.
@Client:60789420 prześlij proszę potwierdzenie tego przelewu na adres spolecznosc@allegro.pl, sprawdzę co powoduje problem.
wysłane
@Client:60789420 dziękuję, ale to nie jest potwierdzenie przelewu. W każdym razie widać co stanowi problem, dane właściciela konta Allegro i konta w banku muszą być takie same, aby weryfikacja się powiodła oraz muszą to być dane podane w tej zakładce Ty masz tam numer konta 4510****9578). Zweryfikuj to proszę i popraw dane w Ustawieniach wypłat i wykonaj ponownie przelew weryfikacyjny.
Jednak nie są takie same,a zawsze wszyscy piszą że dane się zgadzają. Nie znacie danych swoich?
Ej no nie przesadzaj, mnie raz odrzucili niezgodne, a ponowiony przelew przyjęli. Nic nie zmieniałam i nawet ich konsultantka przyznała, że nic nie zgodnego nie widzi. Także bywa.