anuluj
Pokazywanie wyników dla 
Zamiast tego wyszukaj 
Czy miało to oznaczać: 

Problem z weryfikacją

Client:60789420
#7 Wielbiciel#

Dzień dobry, nie dawno sprzedałam przedmiot i chciałam wypłacić pieniądze na konto bankowe lecz tą operację przerwała weryfikacja która nie powiodła się dwa razy. Podałam zgodne dane z karty jak i z dowodu osobistego a weryfikację nadal zostają odrzucane. Pisałam do supportu lecz żadnej odpowiedzi. Moje pieniądze są zamrożone a ja nadal nie wiem co zrobić. Proszę o pomoc.

oznacz moderatorów
6 ODPOWIEDZI 6

LEW433
#21 Demiurg#
oznacz moderatorów

la_nika
Moderatorka
Moderatorka

@Client:60789420 prześlij proszę potwierdzenie tego przelewu na adres spolecznosc@allegro.pl, sprawdzę co powoduje problem.  

   Monika
   Moderatorka

   Dołącz do naszych licytacji charytatywnych dla powodzian.
   Razem możemy więcej!
oznacz moderatorów

Client:60789420
#7 Wielbiciel#

wysłane

oznacz moderatorów

la_nika
Moderatorka
Moderatorka

@Client:60789420 dziękuję, ale to nie jest potwierdzenie przelewu. W każdym razie widać co stanowi problem, dane właściciela konta Allegro i konta w banku muszą być takie same, aby weryfikacja się powiodła oraz muszą to być dane podane w tej zakładce Ty masz tam numer konta 4510****9578). Zweryfikuj to proszę i popraw dane w Ustawieniach wypłat i wykonaj ponownie przelew weryfikacyjny. 

   Monika
   Moderatorka

   Dołącz do naszych licytacji charytatywnych dla powodzian.
   Razem możemy więcej!
oznacz moderatorów

LEW433
#21 Demiurg#

Jednak nie są takie same,a zawsze wszyscy piszą że dane się zgadzają. Nie znacie danych swoich?

oznacz moderatorów

AnnaG-Antyki
#19 Nestor#

Ej no nie przesadzaj, mnie raz odrzucili niezgodne, a ponowiony przelew przyjęli. Nic nie zmieniałam i nawet ich konsultantka przyznała, że nic nie zgodnego nie widzi. Także bywa.

oznacz moderatorów