anuluj
Pokazywanie wyników dla 
Zamiast tego wyszukaj 
Czy miało to oznaczać: 

Problem z wielowariantowością

d_obrazow_pl
#7 Wielbiciel#

Witam,

mam ciągłe problemy z wielowariantowymi produktami, kiedyś ten problem nie istniał a ostatnio wiecznie coś macie wykrzaczone albo się nie poprawnie łączy... już mnie to zaczyna poważnie denerwować.

Mam oferty, które są dosłownie identyczne pod każdym względem, jedyna różnica to rozmiar i wzór, próbuje je połączyć w 1 ofertę to zaczynają się pojawiać problemy...

jedna oferta w ogóle nie chce się poprawnie połączyć jeśli chodzi o wariant szerokości produktu ale pomijając to to kiedy złożę ofertę wielowariantową na 1 rzut oka po wejściu w podgląd oferty wszystko wygląda pięknie, dopiero jak przeklikam rozmiary to nagle zaczyna się wykrzaczać, pojawiają się jakieś dziwne miniaturki zamiast obrazów i znikają rozmiary, które jeszcze przed chwilą był dostępne... 

Jak na zdjęciu - widok oferty na początku wszystko ok, wszystkie obrazy wyświetlają się poprawnie z wszystkimi rozmiarami, po przeklikaniu rozmiaru nagle największy rozmiar znika i w podglądzie wzorów dzięją się jakieś dziwne rzeczy, zamiast obrazu pojawiają się jakieś ramki ? Już serio nie mam sił do tego.

widok 1.jpgwidok 2.jpgwidok 3.jpg

 

Przesyłam link do aukcji : https://allegro.pl/oferta/obraz-zdzislaw-beksinski-style-rozne-wzory-16205724471 Proszę sobie przeklikać i samemu zobaczyć jaki się robi bajzel... oferty są 1:1 takie same bo wszystkie były wystawiane jedno po drugim jako "wystaw podobną" zmieniana była tylko szerokość produktu, cena i wzór...

oznacz moderatorów
4 ODPOWIEDZI 4

nat_not
Moderatorka
Moderatorka

@d_obrazow_pl Wypełnij szablon znajdujący się w tym artykule i prześlij plik przez formularz kontaktowy. Odpowiedni zespół zweryfikuje powiązania i połączy właściwe oferty w ramach wielowariantowości.

   Natalia
   Moderatorka

   Dołącz do naszych licytacji charytatywnych dla powodzian.
   Razem możemy więcej!
oznacz moderatorów

d_obrazow_pl
#7 Wielbiciel#

Ile dni mogę czekać na potencjalną odpowiedź? Wysłałem to i czekam już 3 dzień.. jak tak to ma wyglądać teraz cały czas to ja podziękuję, chciałem dodawać codziennie nowy wzór to teraz codziennie mam wysyłać formularz z nowymi numerami ?? Czy może ktoś to w końcu naprawi..

oznacz moderatorów

MiMary
Moderatorka
Moderatorka

Cześć @d_obrazow_pl. Weryfikacja Twojego zgłoszenia może zająć więcej czasu. W ofercie znajdują się warianty produktowe, utworzone na podstawie danych, znajdujących się w katalogu produktów. Nasz dział techniczny zajmie się wdrożeniem zmian, na podstawie podesłanego przez Ciebie formularza.  

   Marysia
   Moderatorka

   Dołącz do naszych licytacji charytatywnych dla powodzian.
   Razem możemy więcej!
oznacz moderatorów

d_obrazow_pl
#7 Wielbiciel#

Czekam już ponad tydzień, zero jakiejkolwiek odpowiedzi czy nad tym w ogóle ktoś pracuje.. odbija się to na mojej sprzedaży, nie ma sensu nawet dodawać nowych ofert, w dodatku już miałem 2 sytuacje w których klient zamówił nie to co chciał przez to, że oferty same przeskakują po zmianie rozmiaru... 

oznacz moderatorów