Autoryzacja nie powiodła się. 
 Odśwież stronę i spróbuj jeszcze raz.
 
					
				
		
Nie mogę wygenerować etykiety Inpost, wyświetla się komunikat:
Nie można zamówić wybranej paczki:Upłynął termin oczekiwania na odpowiedź z API w związku z tym przesyłka nie została zamówiona.
 la_nika
		
			la_nika
		
		
		
		
		
		
		
		
	
			
		
		
			
					
		@elmark_sklep przepraszam, że czekasz na odpowiedź. Czy problem wciąż występuje? Sprawdziłam, że etykieta została wygenerowana, numer przesyłki nadany, a paczka ma w tej chwili status "oczekuje na nadanie".
 
					
				
		
Tak, problem nadal występuje. Teraz próbowałem nadać kolejną przesyłkę i pojawia się ten sam komunikat.
 nat_not
		
			nat_not
		
		
		
		
		
		
		
		
	
			
		
		
			
					
		@elmark_sklep Prześlij proszę zrzut ekranu z widokiem tego komunikatu. Skonsultuję sprawę z zespołem technicznym.
 
					
				
		
 nat_not
		
			nat_not
		
		
		
		
		
		
		
		
	
			
		
		
			
					
		@elmark_sklep Z odpowiedzi, którą otrzymałam, wynika, że problemem może być brak opłaconej faktury lub włączonej usługi po stronie InPost. W tej sytuacji zalecam bezpośredni kontakt z przewoźnikiem - tutaj. Mam nadzieję, że sprawę uda się szybko wyjaśnić.